1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ad68

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geluid op NPO 1 loopt niet synchroon met het beeld, waar ligt dit aan !

Geluid op NPO 1 is niet synchroon met het beeld. het geluid is net 1 seconde later, waar ligt dit aan. op andere zenders ishet wel synchroon.
5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Ad68
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je de app al eens van je telefoon delete en opnieuw terug erop gezet? Soms helpt het ook om je toestel even uit en daarna weer aan te zetten.

Laat maar weten of het is verholpen.
Succes en fijne Feestdagen alvast gewenst 🙂
Ad68
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb al van alles geprobeerd.. Steker van de Stroom, Box Horizon opnieuw geüpdatet. Knop aan de achterzijde al diverse malen aan en uit gezet. Ook de TV geüpdatet en van de stroom gehaald echter alles zonder resultaat.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als ik de reactie zo lees, betreft het hier niet de ziggogo.app, maar het huiskamergebeuren.
Haal in mijn ziggo de zenders eens opnieuw op. Als dit het probleem niet verhelpt zou een kabel of splitter binnenshuis wel eens de veroorzaker kunnen zijn.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ja, dit is een heel ander probleem dan de Ziggo Go app.
Misschien dat Lycke Ziggo deze kan verplaatsen naar de juiste topic?

Om de zenders opnieuw op te halen, zie hier: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/zenders-zoeken/
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Ad68, Wat gek dat het maar op 1 kanaal misgaat. Dan zou ik me ook achter de oren krabben!

Speelt dit probleem nog steeds op je Mediabox XL? En echt alleen maar op NPO1? Merk je ook verschil wanneer je de geluidinstellingen in de mediabox of op je tv toestel anders instelt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic