1
Vraag
2
Reageer en help mee
carlveldhuizen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen videosignaal

ik ben vandaag verhuist en ik heb nieuwe connect box gekregen die werkt goed.
Ik heb mijn horizon box mediabox xl meegenomen.

ik krijg na het installeren juist volgens meneer aan de telefoon. maar ik kon mijn afstand bediening ff niet vinden.

nu heb ik mijn afstand bediening gevonden maar nu krijg ik op mijn tv Geen videosignaal wat doe ik hier aan?
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Heb je de juiste ingang op de TV gekozen waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
carlveldhuizen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja HDMI aansluiting 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Wat staat er nu op je Mediabox XL op de voorkant in de display?
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
carlveldhuizen wrote:
ja HDMI aansluiting 1
Even de HDMI kabel nakijken of die niet defect is en goed is aangesloten.
Anders even andere HDMI ingang van de tv proberen en de box even aan en uit doen via de schakelaar op de achterkant.
carlveldhuizen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op voorkant staat zenders npo 1 en als ik naar volgende zender ga dan gaat het op apparaat goed
Hoe kan ik media box resetten?
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
carlveldhuizen wrote:
Op voorkant staat zenders npo 1 en als ik naar volgende zender ga dan gaat het op apparaat goed
Hoe kan ik media box resetten?
op de afstandsbediening menu drukken dan dan 3 keer links drukken dan verschijnt het menu opties, dan 3 keer omhoog en ok drukken op de afstandsbediening je gaat dan naar uitgebreide instellingen.

Dan doe je 2 keer naar beneden tot dat je mediabox xl ziet staan en dan ok drukken op afstandsbediening. En daar zie je fabrieksinstellingen staan ok klikken op de afstandsbediening dan pincode 0000 en ok drukken.

Vervolgens de keuze maken standaardt instellingen en kiezen of je de opnames wilt behouden die je opgenomen hebt of dat ze weg mogen. Dan gaat de box herstarten en terug naar de fabrieksinstellingen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic