Hoi
FS84,
Vooropgesteld, ik ben niet van Ziggo, maar gewoon een klant die op deze klant-helpt-klant community anderen probeert te helpen en ik heb dus net zoveel last van deze storing als iedereen. Mijn advies is zeker geen advies van Ziggo, maar is bedoeld voor hen die vandaag wél graag iets terug willen kijken. Iets is beter dan niets lijkt me dan
😉Ik ben het met je eens dat de box gewoon hoort te werken, echter, een storing kan altijd voorkomen. Bij jou speelt er blijkbaar wat anders en dat moet dan ook aangepakt worden.
Om bij het begin te beginnen, wat is de signaalsterkte en -kwaliteit bij NPO1? (Menu >
Opties >
Diagnostiek en dan een klein beetje naar beneden totdat je de twee balkjes ziet.)
Heb je de Mediabox XL opgenomen in het thuisnetwerk en, als je een los modem hebt, heb je een utp kabel tussen de box en het modem/router zitten? Zo ja, geef het dan even aan, beide veroorzaken namelijk veel problemen. Als het antwoord op beide vragen nee is, verander het dan ook zeker niet
🙂Groet,
Evert