Hofman17

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

geen internet/wifi/telefoon

Vvanaf maandag 10 juni geen internet/wifi. Na veel checks, terug naar fabrieksinstellingen/ reset. Aansluiten op de hoofdaansluiting steeds de zelfde melding kan geen verbinding maken met het ziggo netwerk. De lampjes offline/telefoon en wifi blijven branden. Alles al geprobeerd. Voorheen nooit een probleem gehad.
9 Reacties 9
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Werkt de TV wel gewoon?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Hofman17 . Je bezoek aan de Ziggo Community was maar kort. Maar niemand zit graag zonder internet, natuurlijk! Daarom willen we je graag verder helpen.
Speelt dit nog steeds en/of kunnen we je nog helpen? 🙂
Hofman17
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Tv werkt gewoon. Probleem is er nog steeds. Radio is ook slecht. Krijg een 6010 code. Het zal vanzelf over gaan maar na 3 dagen nog steeds het zelfde
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Internet dat niet werk gaat meestal niet vanzelf over. We moeten op zoek naar de oorzaak (en oplossing) van het euvel.
Als je wel tv signaal hebt, weet je in elk geval dat er signaal aankomt op de mediabox. Het lijkt er echter op dat er geen retoursignaal is.

Zou je ons eens een foto van het eerste aansluitpunt in je woning willen sturen?
Hofman17
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Li is binnenkomend signaal waar ik hem rechtstreeks op heb aangesloten. Na het lezen had ik ook het idee dat het een router probleem is. En wat volgens mij beteken dat de mediabox het probleem/ half overleden is.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Hofman17 gebruik je de horizon mediabox XL ook als modem ?

Ik ga er even van uit dat dit zo is ( beetje aanname )

Ik zou ff bellen met Ziggo en de hoofdaansluiting laten veranderen in 1 die nu actueel is ( AOP )

En vraag om een apart modem dat werkt toch beter en zo ver ik weet als je er om vraagt dat men dat voor je doet
Hofman17
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Comdat gehad met de klantenservice. Er komt een monteur.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Hofman17 . Hoe is het gegaan? 🙂
Hofman17
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
mediabox was het probleem. Nieuwe box en probleem is opgelost.

Uitgelicht topic