1010 is de code voor geen retoursignaal wat Ziggo kan bereiken.
Het enige wat je zelf kunt doen is alle kabels een keer loshalen en weer goed vastdrukken/draaien, er wil er wel eens een beetje losgaan, dit overkomt vooral de kabel die in je Mediabox XL gaat, soms wordt de verbinding een beetje lam, de buitenkant een klein beetje samendrukken en weer steig erop duwen wil nogal eens helpen.
Heeft dit geen effect dan met Ziggo contact opnemen.
TB85 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat en geef deze link door, dan kunnen zij zien hoe het er bij je uitziet: https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-interactieve-diensten-34111?postid=339204
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat