Beantwoord

Gebruikersnaam/Wachtwoord Mediabox XL (Horizon) resetten

• 15 december 2017
  • 46 Reacties
  • 7208x Bekeken

Toon eerste bericht

46 Reacties

Reputatie 7
@Mark Ziggo

Graag Mark. ??

Ik kan uit jouw profiel je klantgegevens niet achterhalen. Kun je mij een privébericht sturen met je klantnummer?
Klik op mijn naam en dan "Stuur bericht".

Edit: Bedankt voor je bericht, je het modem in je mediabox is gereset!
Super bedankt Mark. Dank voor de snelle service.
Mark,

Bedankt voor de reset. Ik ben helemaal gelukkig!!

Thanks

Gr Max
Hi @Spitje, @Max Krol en @Wiechers,

Ik heb jullie mediaboxen gereset naar standaardinstellingen (het modem gedeelte). Je moet nu weer in kunnen loggen met de standaard admin;admin combinatie.
De standaard wifi namen (SSID's) en bijbehorende wachtwoorden (WPA2-PSK) staan op de sticker onderop.

@Spitje, voor jou zet ik dadelijk de wifi nog uit in de mediabox.

@Quintvr182, @Maartendw4, @Rikoo en @Alto8elli. Is bij jullie ook nog een reset nodig? Ik hoor het graag.

Gisteren geprobeerd om met de laptop verbinding met Horizon te maken, lukt niet, daarna Horizon getest, Replay TV en On Demand niet meer beschikbaar, Replay werkt wel op telefoon, dus probleem is Horizon
@Mark Ziggo zou je mijn modem van de mediabox ook kunnen resetten?
@Mark Ziggo zou je mijn modem van de mediabox ook kunnen resetten? niet meer nodig, heb inmiddels gebeld
@Mark Ziggo,

Zou je mijn modem van de mediabox kunnen resetten? Ik ben mijn wachtwoord kwijt.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +26
Je zou dit ook even via de helpdesk kunnen proberen. Ivm paas drukte en afwezigheid kan het zijn dat de moderators niet direct reageren.
Reputatie 7
Zou je mijn modem van de mediabox kunnen resetten? Ik ben mijn wachtwoord kwijt.

Hi @Ursu76, als het goed is is het modem in je Mediabox XL nu gereset. Het systeem gaf me alleen geen bevestiging hiervan, maar ik zie wel dat hij opnieuw opgestart is...

Kun je weer inloggen? Zo nee, stel via het menu het thuisnetwerk opnieuw in en probeer het nogmaals.
Hi @Mark Ziggo,

Hartstikke bedankt voor service!
Alles werkt prima!

Groeten,
Kan je hem bij mij ook resetten? En gelijk het modem uitzetten ?.
Kan je hem bij mij ook resetten? En gelijk het modem uitzetten ?.
Als je nu een apart modem gebruikt staat het modemdeel in de box al uit.
Reputatie 7
Hi @Valthermond0599, ik heb het modem gedeelte in je Mediabox XL gereset en de wifi netwerken daarvan weer uitgeschakeld. Meer instellingen kan ik niet voor je aanpassen vanuit hier. Je kunt bekabeld verbinding maken met de mediabox, inloggen en zelf verdere aanpassingen doen indien gewenst.
Bij mij werkt inloggen op de box met admin / admin ook niet. Is er iemand die dit kan oplossen? Zodat ik weer met admin/admin in kan loggen? ik wil het wifi gedeelte uitzetten
alles mag trouwens gereset worden.
bvd
Reputatie 7
Hi @Flarextius, welkom op onze Community! Ik heb het modemgedeelte van je Mediabox XL gereset. Je moet daar nu weer op in kunnen loggen met admin;admin.

Lukt het nog niet? Stel dan via het menu het thuisnetwerk opnieuw in (op de mediabox) en probeer het nogmaals.
Bedankt, ik kan er weer in
Graag ook hier de box resetten (en wifi uitschakelen)
Reputatie 7
Badge +35
@Pauwer Via de chat gaat dit een paar dagen sneller, denk ik. @Pauwer
Ziggo moderators komen op dit klant helpt klant forum iedere paar werkdagen langs in ieder topic.

Vraag expliciet om een reset van het modemdeel van je Mediabox XL.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Reputatie 7
@Pauwer Ook het modem van jouw Mediabox XL heb ik bij deze gereset. Je moet daar nu weer op in kunnen loggen met admin;admin.

Lukt het nog niet? Stel dan via het menu het thuisnetwerk opnieuw in (op de mediabox) en probeer het nogmaals.
@Mark Ziggo zou je het wachtwoord van mijn mediabox kunnen resetten en tegelijkertijd de wifi functie willen uitzetten? Alvast dank!
Reputatie 7
Hi @jpvdlaarse, ik heb de router in jouw Mediabox XL teruggezet naar fabrieksinstellingen en wifi is hierop nog steeds uitgeschakeld. Je kunt er weer op inloggen met admin;admin.

Reageer