1
Vraag
2
Reacties
Andre Linoge

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik van 2e gratis Digitale Ontvanger

Goedemiddag

Ik heb vanwege de omschakeling van-naar het ander signaal voor buren de (gratis) decoder besteld, daarna op 16-12-18 heb ik een 2e decoder besteld.

Nu is mijn vraag: moet er nu voor de 2e decoder maandelijks 30 Euro betaald worden, of is de 2e decoder, net als de gratis decoder, ook gratis in gebruik.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Even een update. Heb vandaag keurig een verzendbewijs in onze mailbox ontvangen en ik heb de kosten van de 2e digitale ontvanger vergoed.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat zou de hoofdprijs zijn.
Dit apparaat is ook in bruikleen voor eenmalige kosten.
Eenmalige verwerking- administratieve en verzendkosten.

Kostenplaatje bij 2 Digitale boxen:
Eenmalig kosten Digitale Ontvanger € 0,00 De eerste Digitale Ontvanger is gratis
Digitale Ontvanger € 29,95
--------------------------------------
Totaal Eenmalige kosten € 29,95
Andre Linoge
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de info; ik vond het al vreemd, dat hiervoor maandelijks betaald moest worden, maar dat komt hierdoor; op de maandelijkse facturen wordt 18,70 ingehouden terwijl de factuur van januari 78,60 wordt ingehouden, zodoende!!

Mvg
A. L.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Andre Linoge heb je nu voor allebei moeten betalen?

Als het goed is, is de eerste gratis en de 2e voor eenmalig € 29,95.
Andre Linoge
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Andre Linoge heb je nu voor allebei moeten betalen?
Ja, voor januari is door Ziggo een bedrag van € 78,60 van mijn rekening afgeschreven. Dat zijn 2 decoders a € 29,95 = € 59,90 + 18,70 "Kijk en Luistergeld" a € 18,70 = € 78,60.


Dus ik heb voor 2 decoders betaald.

Ter verduidelijking:
In december heb ik een 2e decoder moeten bestellen, aangezien de gratis decoder al eerder besteld was, (je kan nl geen 2x de gratis decoders bestellen) heb ik op de link voor extra decoders geklikt; in de veronderstelling zijnde, dat ik 1 extra decoder had besteld waarvoor dus betaald moet worden, heeft Ziggo 2 decoders opgestuurd, terwijl er maar 1 besteld was.

Als het goed is, is de eerste gratis en de 2e voor eenmalig € 29,95.

Het klopt idd, de eerste is gratis voor de 2e moet betaald worden. Alleen zou het niet verkeerd zijn als de site voor deze decoders zou worden aan gepast met bv een keuze menuutje met het aantal benodigde decoders. Dan had ik heb nu geen overbodige decoder waar wel voor betaald is.

Mvg
A.L.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ah, duidelijk, Ziggo moderators komen hier op werkdagen voorbij en kunnen zien waar het eventueel fout is gegaan en dit mogelijk herstellen voor je.
Even geduld en ik verwacht dat zij hiernaar gaan kijken.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Andre Linoge.

Goed dat je dit hier meldt, want er gaat iets niet helemaal lekker. De bestelling is inderdaad per ongeluk dubbel uitgevoerd. Dit gaan we uiteraard voor je rechtzetten. Wil jij de overbodige 3e digitale ontvanger naar ons terugsturen? Zodra je dit hebt gedaan, wil je dan het verzendbewijs mailen naar community@vodafoneziggo.com? Dan zorg ik dat je die tweede onterechte 29,95 euro van ons terugkrijgt.

Wat betreft de opmerking over de website heb je zeker een punt. Ik zal feedback op de website voor je gaan indienen zodat hier eens naar gekeken wordt.
Andre Linoge
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima geregeld., alleen heb ik geen retouradres kunnen vinden, Even op de site gekeken en volgende adres gevonden:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Als dit het juiste retour adres is, stuur ik de overbodige decoder zsm terug.
BTW Mailen van het verzendbewijs, moet dit nog t.a.v??

Hartelijk dank voor de medewerking.

MVG
A.L.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is het algemene retouradres. Andre Linoge

Noteer het serienummer van je apparaat en bewaar dit goed bij je verzendbewijs.
99,9% gaat goed, maar er kan altijd onderweg iets gebeuren.

In onderwerp t.a.v. is altijd handig.:relaxed:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Andre Linoge wrote:
Prima geregeld., alleen heb ik geen retouradres kunnen vinden, Even op de site gekeken en volgende adres gevonden:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Als dit het juiste retour adres is, stuur ik de overbodige decoder zsm terug.
BTW Mailen van het verzendbewijs, moet dit nog t.a.v??

Hartelijk dank voor de medewerking.

MVG
A.L.


Dat is correct! Als je een foto maakt en dus mailt naar community@vodafoneziggo.com dan mag je er t.a.v. Michael bij vermelden. Dan komt het helemaal goed 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Even een update. Heb vandaag keurig een verzendbewijs in onze mailbox ontvangen en ik heb de kosten van de 2e digitale ontvanger vergoed.
Andre Linoge
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo wrote:
Even een update. Heb vandaag keurig een verzendbewijs in onze mailbox ontvangen en ik heb de kosten van de 2e digitale ontvanger vergoed.


Prima geregeld en bedankt voor de medewerking.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic