Rijndert

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 8040

Vandaag de foutcode 8040 bij terugkijken van programma's. On Demand werkt dus niet. Helaas is dit al de derde keer afgelopen dagen. Ook sinds de laatste update de snelheid van internet (wifi), is de verbinding veel langzamer en soms zelfs slecht. Ik heb al alles opnieuw opgestart, ook echt met stekker eruit.
3 Reacties 3
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
Kun u de up en de downstream eens posten. En wat foto's van de aop splitter en singaalversterker alsergebruik van gemaakt wordt. Kan zijn dat er daar wat mis in gaat
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rijndert . Welkom hier!
Het is inmiddels een week geleden dat je dit topic opende. Zoals je ziet zijn hier genoeg mensen aanwezig die je graag verder willen helpen. Super natuurlijk, want het kan nooit de bedoeling zijn dat je diensten zo slecht werken.

Zien we je snel terug? 🙂

Uitgelicht topic