Beantwoord

Foutcode 8015

  • 13 januari 2021
  • 6 reacties
  • 130 keer bekeken

Hi

Ik heb sinds begin Januari 2021 ineens geen on demand/replay/netflix/videoland meer.. Reeds al contact gehad met ziggo en het zou aan een coax kabel liggen?? Uit het niks zou dit het probleem zijn? Die snap ik niet.. Maar vandaag een nieuwe kabel ontvangen en dus in gebruik genomen.. Helaas geen verandering. Waarom is het nodig dat dit kan uit het niets? Help met de 8015 aub! 

icon

Best beantwoord door Bjornvk 18 januari 2021, 20:51

Hi ik heb vanmiddag de nieuwe mediabox XL ontvangen en zojuist aangesloten. Hij werk fantastisch. Oh wat ben ik opgelucht. En dank voor de hulp. 

Bekijk origineel

6 Reacties

Foutcode 8015 duidt op een probleem met het retoursignaal. Kunt u een foto maken van uw AOP met de daarop geplaatste splitter en de aangesloten apparaten? Ook de aansluiting op de wandcontactdoos kan interessant zijn.

 

Reputatie 6

Goedemorgen @Bjornvk,

Welkom op de Community! 
Een foutcode is natuurlijk altijd vervelend, logisch dat je hiervoor een oplossing wil.

Inmiddels is hiervoor ook een monteur geweest lees ik terug.
Een nieuwe box wordt vanmiddag bezorgd.
Laat je weten of on demand/replay/netflix/videoland daarmee wel werkt?

Hi laten we het hopen. Wanneer het binnen is werkt zal ik dit laten weten 

Hi ik heb vanmiddag de nieuwe mediabox XL ontvangen en zojuist aangesloten. Hij werk fantastisch. Oh wat ben ik opgelucht. En dank voor de hulp. 

Super om te lezen @Bjornvk! Thanks voor de terugkoppeling. 

Reageer