Met onze Ziggo horizonbox komt het vaak voor dat wanneer er een opnamen bezig is met opnemen. En er wordt over deze zender gezapt en/of kort gekeken, dat de foutcode 4017 ontstaat..
Hierdoor wordt de opnamen vroegtijdig gestopt en zit je met halve programma's.
Bij de foutcode 4017 staat:"Je hebt niet het juiste abonnement om dit programma te bekijken of op te nemen".
Dit is tot nu toe gebeurt op de zenders, NPO 1, RTL4, Veronica.
Ik zie via google veel community topic die als je erop klikt verwijderd zijn. Vandaar dit nieuwe topic voor deze code.
Ik hoor graag of hier iets tegen te doen is / en of er meer mensen last hebben van dit.
Mvg
Best beantwoord door Be rt
Helaas is over de zenders zappen die worden opgenomen al vanaf het beging tot nu toe de oorzaak van foutmeldingen en stoppen van de opname.
Ik verwacht niet dat er nog iets aan gedaan wordt, omdat waarschijnlijk al in het eerste kwartaal van dit jaar al een nieuwe box uitkomt.
Het kan ook zeer verbeteren door Automatisch schijfbeheer uit te zetten in de instellingen.
Dit voorkomt meer problemen met opnames.
Maar niet zappen over de opnames is de eerste stap.
Bekijk origineel
Ik verwacht niet dat er nog iets aan gedaan wordt, omdat waarschijnlijk al in het eerste kwartaal van dit jaar al een nieuwe box uitkomt.
Het kan ook zeer verbeteren door Automatisch schijfbeheer uit te zetten in de instellingen.
Dit voorkomt meer problemen met opnames.
Maar niet zappen over de opnames is de eerste stap.