Gesloten Beantwoord

Foutcode 2020

Al anderhalf uur foutcode 2020 in beeld.
Bekabeling nagekeken, mediabox al 5 keer gereset maar nog steeds geen beeld.
Volgens Ziggo site geen storingen op mijn adres.
Wat is er aan de hand en hoe wordt dit opgelost???
icon

Best beantwoord door aarts90 10 augustus 2018, 07:21

Probleem opgelost, zoals ik al vermoedde zat het probleem niet bij mij binnen maar was de oorzaak een defecte versterker die buiten in een kast zit.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

11 Reacties

Reputatie 3
Badge +5
je mediabox wat langer aan laten staan
heeft waarschijnlijk moeite om online komen kan een 30 min tot 45 min duren

De foutcode wordt veroorzaakt door geen of een slecht tv-signaal. Een gedeelte van de bekabeling tot aan je Mediabox XL wordt verstoord of verzwakt. Deze signaalproblemen ontstaan door een verouderde kabel, wandcontactdoos, slechte connectoren of een probleem in het Ziggo netwerk.

mocht dat niet werken even klantenserves bellen of chatten met medewerker

1200 Gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884

Ga naar de contactpagina. Rechtsonder zie je dan tegenwoordig meestal "chat" staan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @aarts90,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat je ook nog kan doen is even de Mediabox XL, als dit mogelijk is, op een kortere kabel aansluiten. Het liefst de bijgeleverde kabel en dan kijken of je het probleem nog hebt. Is het probleem dan opgelost dan misschien eens zien of je niet eens nieuwe bekabeling nodig hebt in huis. En mocht dit echt niet lukken dan zijn er altijd nog moderatoren die je kunnen verder helpen of misschien toch even contact opnemen met de klantenservice van Ziggo.
De monteur van Ziggo komt vandaag langs dus hopelijk wordt het opgelost.
Reputatie 5
Welkom op de Community, @aarts90. Zo'n foutcode is natuurlijk geen lekkere binnenkomer. Geef je ons nog een terugkoppeling nadat de monteur is geweest? We zijn natuurlijk benieuwd of het probleem is opgelost.
Wij hebben die melding al ruim 1,5 week..... en ook internet geeft geen signaal. Volgens Ziggo zijn we niet aangesloten, connect-z zegt dat er geen kabel is aangesloten en Hak (aannemer voor de groene kabel) zegt dat alles in orde is... HELP!

We worden knettergek van het vele bellen en niet terug gebeld worden. Groene kabel is aanwezig (zie foto). We zijn verhuisd naar een nieuwbouw woning.

@Michael Ziggo kun jij iets voor ons betekenen???
Reputatie 7
Badge +11
@coen_judith Ik ga dit direct bij een Ziggo moderator wegleggen, zij kunnen dieper in het systeem kijken en mogelijk zien wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Waarschijnlijk komt er vrijdag al iemand langs.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen.
Ik die dit, omdat ik niet weet of @Michael Ziggo morgen aanwezig is.
Probleem opgelost, zoals ik al vermoedde zat het probleem niet bij mij binnen maar was de oorzaak een defecte versterker die buiten in een kast zit.
Reputatie 7
Badge +10
aarts90 schreef:

Wat goed zeg, hebben ze dit probleem ook gelijk opgelost, kon de monteur dit ook? Zo zie je maar weer... het hoeft niet altijd aan je bekabeling te liggen, er buiten kan ook. Maar vaker is het meer binnen in huis dan er buiten. Fijn dat het in ieder geval is opgelost.
@aarts90, fijn dat je inmiddels achter de oorzaak bent en dat de monteur het heeft op weten te lossen. Bedankt voor je terugkoppeling!
Reputatie 3
Badge +5
Fijn dat het opgelost is door de monteur
Reputatie 5
coen_judith schreef:

Wij hebben die melding al ruim 1,5 week..... en ook internet geeft geen signaal. Volgens Ziggo zijn we niet aangesloten, connect-z zegt dat er geen kabel is aangesloten en Hak (aannemer voor de groene kabel) zegt dat alles in orde is... HELP!

We worden knettergek van het vele bellen en niet terug gebeld worden. Groene kabel is aanwezig (zie foto). We zijn verhuisd naar een nieuwbouw woning.

@Michael Ziggo kun jij iets voor ons betekenen???

Hartstikke logisch dat je hier helemaal klaar mee bent, @coen_judith. Ik begrijp dat er contact is geweest en dat er nu een aannemer langskomt. Ook begrijp ik dat je nu in beheer bent bij een collega van mij, dus dan laat ik het nu varen.

Bedankt voor de terugkoppeling, @aarts90. Super om te lezen dat het is opgelost. Dan sluit ik hier nu de boel af 👍🏼
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics