ollie1978

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode 1150 en foutcode 4028

Vanochtend ook al een topic aangemaakt waarop geen reactie vanuit ziggo komt. De media box heeft uit zich zelf mijn harde schijf gewist, zonder dat ik dat aangaf. Vind ik niet okay… ik neem niet voor niets zaken op. Verder heb ik nu last van 4028. Kan geen pauze gebruiken en niks opnemen!! Graag reactie vanuit Ziggo hierop!

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je de helpdesk al gebeld? Dit lijkt verdacht veel op een defecte harde schijf.

ollie1978
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mmmmm lekker dan…. ik ga morgen wel even bellen dan… thx voor je reactie!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Wat betekent foutcode 4028?
Tijdens het opnemen is er iets misgegaan waardoor de opname mislukt is. Dat gebeurt bijvoorbeeld als de stroom even uitvalt. Je kunt de opname dan niet afspelen en je krijgt foutcode 4028. 

 

In de uitgebreide instellingen staat een instelling Automatisch schijfbeheer, zet deze eens uit, soms kan die juist problemen veroorzaken.

Haal hierna de Mediabox XL 30 seconden van de stroom en zet hm weer aan.
Soms zie je dan de opnames weer terug.

ollie1978
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Bert. Ik zal dat nog even proberen en anders ff bellen naar de helpdesk!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Is het gelukt, @ollie1978 ? 🙂 

Uitgelicht topic