Sinds 8 december maak ik gebruik van een MediaBox XL, sinds 18 december ontvang ik de melding Fan Alarm, op 21 december een nieuwe MediaBox ontvangen en aangesloten met hetzelfde probleem.
27 december is er een monteur bij ons langs geweest, de up & downstream waardes waren niet in orde. Hierop heeft hij een nieuwe hoofdaansluiting erop gezet & is het signaal goed. Ook is het thuis netwerk uitgeschakeld. Vanmorgen 29 december geeft de MediaBox weer de melding fan-alarm aan.
De MediaBox staat normaal gesproken in een televisiemeubel met achterwand incl. een kabelgat (zie foto). Ik heb de MediaBox ook bovenop meubel geplaatst zodat hij voldoende koeling moet krijgen & de stofzuiger op de ventilator gezet, maar de problemen blijven.
Iemand een idee of gouden tip?
Best beantwoord door Willem-A
Bij fan alarm is er vaak sprake van een defect. De koeling werkt dan niet meer. Maar 2 keer achter elkaar dit issue is wel wat veel van het goede. Nu bereik je hier andere klanten en er komen wel moderators voorbij, maar even contact opnemen met Ziggo gaat nu wel vlotter denk ik.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
Bekijk origineel
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/