Beantwoord

Fan alarm

  • 25 januari 2019
  • 3 Reacties
  • 1269x Bekeken

Mediabox valt regelmatig dagelijks na soms 1 uur al weer uit.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 25 januari 2019, 23:09

Koeling werkt niet meer goed. Kijk of de Mediabox XL wel genoeg lucht aan de zijkanten kan krijgen, en stofvrij bij de roosters is. Is beide het geval, neem dan even contact op met de klantenservice voor een vervangend exemplaar.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +19
Koeling werkt niet meer goed. Kijk of de Mediabox XL wel genoeg lucht aan de zijkanten kan krijgen, en stofvrij bij de roosters is. Is beide het geval, neem dan even contact op met de klantenservice voor een vervangend exemplaar.
Reputatie 7
Badge +19
Fan alarm duid doorgaans op een defect. Je kan even controleren of de fan schoon is en deze voorzichtig even schoonmaken met de stofzuiger maar haal dan wel even de spanning van de Mediabox. Helpt dat niet, dan dus Ziggo contacteren voor een nieuw exemplaar.
Ja werkt nog steeds niet, nieuwe mediabox is onderweg, bedankt