BRWILRO

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra Mediabox XL werkt niet goed.

De extra mediabox doet het de laatste steeds slechter, elke dag/avond valt wel de verbinding weg nadat je hem aan zet, verbinding valt weg tijdens het kijken. dan start hij vanzelf weer op, maar vaker nog moet ik hem restten met het knopje aan de achterkant. In het begin ook dit probleem gehad, toen is er tot 3x een monteur geweest en heb het uiteindelijk het advies opgevolgd om de box via UTP aan te sluiten. (zat nog via coax) Daarna hoefde ik nog maar eens in de maand te resetten, nog niet ideaal maar volgens de monteurs vrij normaal. Maar nu heb ik weer het zelfde probleem. Ik weet het niet meer. Er word volop getest met een nieuwe 4K box, maar ik weet niet of ik het nog lang vol houd op deze manier.Wie heeft er een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo BRWILRO De Extra Mediabox Next is inmiddels bij ons verkrijgbaar. Je kan je pakket samenstellen en bij Extra Opties de Extra box aanklikken. Ik sluit dit oude topic 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo BRWILRO welkom op de Community. Ik snap heel goed dat je aan het eind van je latijn bent!

De Extra Mediabox XL is niet perfect. We bieden deze onder andere daarom ook niet meer aan. Deze werkt inderdaad het beste via UTP, maar vaak wordt een powerline adapter gebruikt. Dat is niet ideaal (is dit bij jou ook zo?). De nieuwe mediabox heet Mediabox Next en is onder voorwaarden ook al te bestellen door onze klanten. Een tweede Mediabox Next is pas in een latere fase ook te bestellen dus dat is voor nu geen optie.

Wat zijn je kijkwensen voor je 2e tv aansluiting? In veel gevallen zijn klanten namelijk ook blij met Ziggo GO in combinatie met een Chromecast op je tv. Maar dat hangt van je wensen af.
BRWILRO
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Anne, dankjewel voor je reactie.
Ik gebruik geen powerline adapter, hij gaat rechtstreeks van het modem de mediabox in. Mijn wens is om tv te kijken zoals ik beneden kan. We betalen €5,- p/m voor een kastje wat niet naar behoren werkt. Nou heb ik gekeken voor zo een Google Cromecast, maar deze kost rond de €50,-.
Op zich geen wereld bedrag maar wel gek dat we dan zo tv moeten kijken, terwijl we al 5,-p/m betalen. Op welk termijn zullen de nieuw boxen geleverd gaan worden.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo BRWILRO De Extra Mediabox Next is inmiddels bij ons verkrijgbaar. Je kan je pakket samenstellen en bij Extra Opties de Extra box aanklikken. Ik sluit dit oude topic 🙂

Uitgelicht topic