Beantwoord

Extra Mediabox XL niet meer om te ruilen?

• 13 februari 2019
  • 5 Reacties
  • 219x Bekeken

Hallo,ik heb net telefonisch contact gehad met klantenservice ,omdat mijn extra box defect is.Er is mij verteld dat een vervangende box alleen maar is om tv te kijken, dus niet programma's terug kunnen kijken en ook netflix kon ik dan niet kijken op slaapkamer. Nu zie ik op jullie site dat dit wel mogelijk is....aub meer info hierover. Mvgr jan
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 16 februari 2019, 10:09

Hoi @Jan hermans,

Goed dat je hierover aan de bel trekt. De Extra Mediabox XL wordt niet meer uitgegeven aan nieuwe klanten, maar voor bestaande klanten gaat die vlieger niet op. Wanneer je Extra Mediabox XL kapot is, dan is nog wel mogelijk om een vervangend exemplaar te krijgen. Dit wil ik dan ook graag voor je regelen. In dat geval haal ik de annulering van de Extra Mediabox XL eruit en ruil ik je huidige box voor je om.

Wanneer je dit wilt, ontvang ik graag een privébericht met je adresgegevens en geboortedatum van je. Je stuurt mij een bericht door op m'n naam te klikken en voor 'Stuur bericht' te kiezen. Mocht het zo zijn dat je toch vrede hebt met de opzegging en het zo wilt laten, dan horen we dat hier uiteraard ook graag. De keuze is aan jou 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Jan hermans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Voorheen was er een extra Mediabox die je kon aansluiten op je Mediabox XL. Deze geeft Ziggo niet meer uit en daarom is het dus niet meer mogelijk om vanaf die 2e box opgenomen programma's te bekijken en apps.

Wil je een tweede Mediabox voor op de slaapkamer dan zal je een andere Mediabox moeten huren: https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/extra/

Dus een extra mediabox is wel mogelijk maar niet meer zoals het voorheen was.
Dat is dan niet meer draadloos?
Reputatie 7
Nee, dit is niet draadloos jammer genoeg.
Maar wie weet komt er nog iets in de toekomst?
Of je gebruikt een CI+ Module, dan heb je geen kast maar moet je nog wel altijd Coax hebben liggen.
Reputatie 5
Badge +14
Een defecte Extra Mediabox XL kan in sommige gevallen nog omgeruild worden (maar niet meer nieuw besteld worden).
Om welk apparaat gaat het @Jan hermans ?
Reputatie 7
Hoi @Jan hermans,

Goed dat je hierover aan de bel trekt. De Extra Mediabox XL wordt niet meer uitgegeven aan nieuwe klanten, maar voor bestaande klanten gaat die vlieger niet op. Wanneer je Extra Mediabox XL kapot is, dan is nog wel mogelijk om een vervangend exemplaar te krijgen. Dit wil ik dan ook graag voor je regelen. In dat geval haal ik de annulering van de Extra Mediabox XL eruit en ruil ik je huidige box voor je om.

Wanneer je dit wilt, ontvang ik graag een privébericht met je adresgegevens en geboortedatum van je. Je stuurt mij een bericht door op m'n naam te klikken en voor 'Stuur bericht' te kiezen. Mocht het zo zijn dat je toch vrede hebt met de opzegging en het zo wilt laten, dan horen we dat hier uiteraard ook graag. De keuze is aan jou 🙂