Beantwoord

Extra mediabox wil zijn grote broer niet vinden.

Voor mijn dochter had ik altijd een Humax ontvanger op de slaapkamer staan. Echter door veranderingen bij Ziggo laten een aantal zenders alleen geluid horen en geen beeld zien. Tijd om Ziggo te bellen. Blijkt dat de Humax oud is.

Oplossing van Ziggo, nieuwe ontvanger. Dus ik de extra mediabox besteld. Gisteren binnen gekomen, vandaag maar even installeren. Volgens de handleiding een klusje van30 minuten, hoe moeilijk kan het zijn .....

Na een uur nog steeds geen succes. Frustratie is nabij .....

Situatie:

Binnen komend signaal wordt gesplitst. Ene zijde naar de Horizon XL, de andere zijde via versterker naar de slaapkamer van dochterlief middels hoogwaardige COAX kabel.

Bij het koppelen van de extra box, foutcodes dat hij de hoofd box niet kan vinden. Niet via COAX ook niet via WiFi. Beide uitgezet en opnieuw opgestart. Geen resultaat. Om gek van te worden.

Wie kan mij op weg helpen?

Groet, Ernst
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 19 juni 2017, 14:36

@Ernst S,

Goed dat je een topic bent gestart!

Voor mijn dochter had ik altijd een Humax ontvanger op de slaapkamer staan. Echter door veranderingen bij Ziggo laten een aantal zenders alleen geluid horen en geen beeld zien.

Ik heb het gevoel dat je de HD zenders sindskort niet meer kunt ontvangen, want daar is inderdaad het een en ander in gewijzigd.

Maar... We hebben je ook destijds een e-mail gestuurd waarin we aangeven dat één van je decoders niet meer geschikt is, en wij deze kosteloos voor je willen omruilen. Je hebt 13 juni ook hetzelfde advies/verhaal meegekregen van één van mijn collega's. In dit geval heb je dus recht op één van de nieuwe decoders, die ook de HD zenders ondersteund (een nieuwere Humax decoder, verwacht ik). Nu heb je zelf via de website een Extra Mediabox XL besteld, wat natuurlijk ook kan werken i.c.m. een Mediabox XL, maar in jouw geval nog niet functioneert.

Ik heb in dit geval 2 opties voor je:
- Samen de nieuwe decoder bestellen waar je recht op hebt i.c.m. de code die je van ons hebt ontvangen.
- een kosteloze installatiemonteur inplannen voor de Extra Mediabox XL.

We zien je terugkoppeling graag tegemoet en helpen je met alle plezier verder.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
@Ernst S,

Goed dat je een topic bent gestart!

Voor mijn dochter had ik altijd een Humax ontvanger op de slaapkamer staan. Echter door veranderingen bij Ziggo laten een aantal zenders alleen geluid horen en geen beeld zien.

Ik heb het gevoel dat je de HD zenders sindskort niet meer kunt ontvangen, want daar is inderdaad het een en ander in gewijzigd.

Maar... We hebben je ook destijds een e-mail gestuurd waarin we aangeven dat één van je decoders niet meer geschikt is, en wij deze kosteloos voor je willen omruilen. Je hebt 13 juni ook hetzelfde advies/verhaal meegekregen van één van mijn collega's. In dit geval heb je dus recht op één van de nieuwe decoders, die ook de HD zenders ondersteund (een nieuwere Humax decoder, verwacht ik). Nu heb je zelf via de website een Extra Mediabox XL besteld, wat natuurlijk ook kan werken i.c.m. een Mediabox XL, maar in jouw geval nog niet functioneert.

Ik heb in dit geval 2 opties voor je:
- Samen de nieuwe decoder bestellen waar je recht op hebt i.c.m. de code die je van ons hebt ontvangen.
- een kosteloze installatiemonteur inplannen voor de Extra Mediabox XL.

We zien je terugkoppeling graag tegemoet en helpen je met alle plezier verder.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics