1
Vraag
2
Reacties
KBHvt

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 10Likes

Externe Router (Netgear Nighthawk R7000) is NetGUI via 192.168.1.1 niet te bereiken

Mijn Netgear Nighthawk R7000 interface is niet te bereiken via 192.168.1.1, hij is mogelijk als Accespoint geschakeld met de Mediabox XL, toen hij nog in router modus stond werkte dat wel maar weet dat niet meer terug te zetten.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens in je modem wat het IP adres is van je Netgear Nighthawk R7000.

Als het goed is kun je hem dan onder dit IP adres bereiken.

(Anders zou een reset de Netgear Nighthawk R7000 in de fabrieksinstellingen kunnen zetten.
Dat zou mogelijk moeten zijn door de resetknop in te drukken tot alle lampjes gaan knipperen en dan loslaten.)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens in je modem wat het IP adres is van je Netgear Nighthawk R7000.

Als het goed is kun je hem dan onder dit IP adres bereiken.

(Anders zou een reset de Netgear Nighthawk R7000 in de fabrieksinstellingen kunnen zetten.
Dat zou mogelijk moeten zijn door de resetknop in te drukken tot alle lampjes gaan knipperen en dan loslaten.)

KBHvt
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 10Likes

Bedankt Be rt,

Heb dus idd een reset naar de fabrieksinstellingen uitgevoerd en heb de Nighthawk-router nu gewoon in de router modus laten staan ipv de acces point modus want hierbij verlies ik een aantal nodige opties aan instellingen van mijn Nighthawk en kan dan niet meer inloggen.

Nu werkt alles weer normaal, kost wel wat uurtjes zweetwerk maar dan heb je ook wat…

 

Gr. KBHvt

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel internetplezier gewenst.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @KBHvt en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag hier aanklopt! ik zie dat je inmiddels al aan een oplossing geholpen bent door onze topper @Be rt ! 
Ook namens mij heel veel internetplezier gewenst! 

Nog een fijne dag en geniet van het mooie weer! 
Groeten,

Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic