1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jeroen1980

Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Display op Mediabox XL valt uit

Hallo,

Het gebeurt wel vaker dat tijdens het tv kijken, het display van de Mediabox XL uitvalt/zwart wordt. De box reageert dan niet meer op de afstandsbediening en moet ik hem via de schakelaar aan de achterkant uit- en aanzetten. Iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
13 Reacties 13
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Vervelend is het als de Media Box XL niet functioneert en kan ouderdom zijn, of dat hij langzaam defect begint te raken.

Houd het even in de gaten als dit te lang aanhoud, dan kan een moderator hem voor je omwisselen voor een nieuwe Media Box XL.

Een moderator pakt meestal in de loop van de dag dit topic op, en anders geef even een reactie als het te lang duurd.
Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dave- Bedankt alvast voor je reactie.
Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Gisteren en eergisteren had ik dit probleem weer. Heeft niemand anders hier last van?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Jeroen1980

Kan je hier even kijken hoe de instelling staat.

Menu > Instellingen [Tandwieltje Links] > Uitgebreide Instellingen > Mediabox XL > Helderheid van de Display
Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Dave- Ik zal straks thuis kijken, maar waarschijnlijk heeft het daar niet mee te maken. Ik zou dan verwachten dat de box wel op de afstandsbediening reageert. Daarnaast zie ik het display wel gewoon als ik de box uit- en aanzet via de knop aan de achterkant.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Oke, was een optie, laat maar even weten als je thuis bent, dan kan ik het nog voorleggen aan een moderator die dan je box kan omruilen. Dat kan ik niet doen voor je.

Ik houd het topic even in de gaten.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi, Jeroen1980. Goed dat je je vraag hier stelt. Betekent het wegvallen van het display ook dat je geen beeld meer hebt of merk je het wanneer je dus de afstandsbediening probeert te gebruiken?
Reageert de mediabox nog wel op de knoppen die voor op de box zitten? Ik ben benieuwd!
Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Marianne Ziggo , bedankt ook voor jouw reactie. De mediabox reageert nergens meer op, zowel niet op de knoppen als de afstandsbediening. Het beeld blijft wel gewoon doorlopen. Het is me ook alleen opgevallen bij opgenomen programma's, (nog) niet bij live tv.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Op een gegeven moment ben je wel klaar met elke keer de mediabox weer nieuw leven in blazen. De afstandsbediening is er niet voor niets! Een laatste redmiddel kan nog het volgende zijn: je mediabox terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Opnames blijven hierbij bewaard. Dit doe je via Menu > Opties > Uitgebreide Instellingen > Fabrieksinstellingen.

Werkt dat niet, dan gaan we de mogelijkheden bekijken voor een alternatieve mediabox. Kan je mij in ieder geval je postcode en huisnummer sturen in een privébericht? Dan kom ik daar zo snel mogelijk op terug.
Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Marianne Ziggo Verdwijnen dan wel de geplande opnames? Daar moet ik dan even een foto van maken ofzo als dat zo is.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Bij fabrieksinstellingen kan je er voor kiezen om opnames te behouden. Wanneer je overgaat op een alternatieve mediabox, kan je de opnames niet meenemen.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Jeroen1980 Ben je hier nog verder mee gekomen?
Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Marianne Ziggo Ja, ik heb dit weekend geprobeerd en tot nu toe werkt het nog goed. Ik houd het in de gaten. Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic