1
Vraag
2
Reacties
Ingerich

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datakabel te kort

Mijn nieuwe ontvangen datakabel (3 meter) is een stukje tekort om goed bij mijn tv te komen en enigszins weg te kunnen werken. Kan ik een langere krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Coax kabels kun je wel bij Ziggo verkrijgen, maar tot een bepaalde lengte. Ik dacht max. 5 meter. Maar bel gewoon even de helpdesk Ingerich dan weet je het meteen. Ziggo geeft zeer goede kabels uit van Hirschmann.

Het kan hier nl. niet om een Lan/UTP/Data kabel gaan.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Die zijn voor een schappelijke prijs overal te koop.

https://www.allekabels.nl/netwerk/utp_kabel.html
Ingerich
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat dacht ik ook... maar welke moet ik dan hebben want dat moet toch weer aan bepaalde (ziggo) voorwaarden voldoen? Heb je toevallig een tip/typenummer wat ik het beste dan kan gebruiken? En ja, ik ben een leek in dit soort zaken... maar dat had je vast al begrepen... 🙂
Ingerich
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de link die jij deelt, daar staan andere kabels met een andere verbinding. Ik moet een ronde hebben en niet zo'n vierkante met een clipje
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dat zal dan geen data maar een coax kabel zijn.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Zorg voor coax wel dat ze afgeschermd zijn tegen 4g instraling. Duur zijn ze niet. Voorbeeldje:
https://www.coaxkabelwinkel.nl/product/ziggo-geschikt/6/hirschmann-koka-9ts-coaxkabel/

Bij dit voorbeeld moeten nog wel connectoren op. Hirschmann heeft mooie instructie filmpjes hoe dat moet op YouTube. Kun je ze zo lang maken als je zelf wilt. Maar je kunt ook kiezen voor kant en klare kabels met connectoren, maar zorg dat ze 4g afscherming hebben
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Coax kabels kun je wel bij Ziggo verkrijgen, maar tot een bepaalde lengte. Ik dacht max. 5 meter. Maar bel gewoon even de helpdesk Ingerich dan weet je het meteen. Ziggo geeft zeer goede kabels uit van Hirschmann.

Het kan hier nl. niet om een Lan/UTP/Data kabel gaan.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Ingerich, welkom hier!

Wij kunnen inderdaad een coax-kabel tot 5 meter leveren. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen en dat mijn collega een kabel van 5 meter naar je heeft verstuurd 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic