Beantwoord

Bug bij 150 netflix - na app afsluiten zapt de mediabox vanaf 150 verder

• 24 januari 2019
  • 2 Reacties
  • 555x Bekeken

nadat ik Netflix heb gekeken op 150 heb ik altijd een hele vervelende bug:
na op back te hebben gedrukt gaat de tv naar 1. Als ik dan op Chanel up druk gaat ie altijd naar 151 Videoland. Dan wil hij dus inloggen dus duurt het super lang! Kan het alleen omzeilen als ik zelf actief op 2 druk. Heeft iemand hier een oplossing voor?
ik heb een horizon box
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 28 januari 2019, 15:47

na op back te hebben gedrukt gaat de tv naar 1. Als ik dan op Chanel up druk gaat ie altijd naar 151 Videoland. Dan wil hij dus inloggen dus duurt het super lang! Kan het alleen omzeilen als ik zelf actief op 2 druk. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Helaas heb ik geen oplossing hiervoor, dit is een bekende bug waarvoor geen oplostermijn bekend is op dit moment.

Je hebt zelf de 'oplossing' al gevonden, door een willekeurig cijfer op de afstandsbediening in te drukken (behalve 1) reageert de mediabox daarna weer normaal op de CH+ en CH- knoppen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Hier gaat de discussie verder, signaalprobleem: https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/beeld-valt-regelmatig-weg-36370
Reputatie 7

Helaas heb ik geen oplossing hiervoor, dit is een bekende bug waarvoor geen oplostermijn bekend is op dit moment.

Je hebt zelf de 'oplossing' al gevonden, door een willekeurig cijfer op de afstandsbediening in te drukken (behalve 1) reageert de mediabox daarna weer normaal op de CH+ en CH- knoppen.