fmj43

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatisch uitschakelen Mediabox XL

Ik wens géén automatisch uitschakelen van mijn Mediabox XL. Hoe kan ik dat instellen ?

Bij “instellingen” kan ik wel instellen na hoeveel tijd uitgeschakeld wordt, doch NIET dat feature niet wil.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik weet niet zekers of je energie beheer bedoelt, maar ik heb hier een stappen plan gevonden, misschien dat u daar wat aan hebt.

 

Energieverbruik en stand-by

Anders: 

Kun je dit doen Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch Stand-by instellen, zet deze dan op 's Nachts.
Deze staat nu waarschijnlijk op Aan, en dan gaat de Mediabox XL na de ingestelde tijd uit. Wanneer je de instelling op 's Nachts zet, gaat deze alleen 's Nachts in standby

 

Automatisch uitschakelen

  1. Druk op de Menu-knop van je afstandsbediening.
  2. Ga naar Instellingen en druk op OK.
  3. Selecteer Systeem en druk op OK.
  4. Selecteer Energiebeheer en druk op OK.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Zoals ik het heb begrepen moét de box steeds in stand-by gaan om zo de software te kunnen bijwerken. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik weet niet zekers of je energie beheer bedoelt, maar ik heb hier een stappen plan gevonden, misschien dat u daar wat aan hebt.

 

Energieverbruik en stand-by

Anders: 

Kun je dit doen Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch Stand-by instellen, zet deze dan op 's Nachts.
Deze staat nu waarschijnlijk op Aan, en dan gaat de Mediabox XL na de ingestelde tijd uit. Wanneer je de instelling op 's Nachts zet, gaat deze alleen 's Nachts in standby

 

Automatisch uitschakelen

  1. Druk op de Menu-knop van je afstandsbediening.
  2. Ga naar Instellingen en druk op OK.
  3. Selecteer Systeem en druk op OK.
  4. Selecteer Energiebeheer en druk op OK.

Uitgelicht topic