cspeets

Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Altijd 20 minuten extra opname.

Nog steeds problemen met de Mediabox XL.

Het meest storende is - naast het geregeld 'vergeten' op te nemen van series - dat hij bij elk programma nog 20 minuten extra opneemt. Dat kost veel schijfruimte.
Ik heb dat in [Instellingen] op 0 gezet, maar daar trekt het ding zich niets van aan. Hoe kan ik dat veranderen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arend7

Level 2
  • 177Posts
  • 7Oplossingen
  • 14Likes
Handmatig maken via "EXTRA TIJD TOEVOEGEN'. Daar kun je ook mee tijd afhalen.en andere dingen wijzigen. Dat vergeten van series is inderdaad irritant. Volgens mij komt dat niet door de box, maar door fouten bij het invoeren van de TV-gids door de betreffende zenders. Je kunt dat risico voorkomen door de serie 2 keer te programmeren. Via de TV-gids en nog een keer apart handmatig. Als die TV-gids het weer eens niet doet, heb je de handmatige nog. Dat de instelling op 0 het niet doet snap ik niet. Probeer het eens met 1 minuut. Trouwens, je mist dan wel een slot als het programma uitloopt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Arend7

Level 2
  • 177Posts
  • 7Oplossingen
  • 14Likes
Handmatig maken via "EXTRA TIJD TOEVOEGEN'. Daar kun je ook mee tijd afhalen.en andere dingen wijzigen. Dat vergeten van series is inderdaad irritant. Volgens mij komt dat niet door de box, maar door fouten bij het invoeren van de TV-gids door de betreffende zenders. Je kunt dat risico voorkomen door de serie 2 keer te programmeren. Via de TV-gids en nog een keer apart handmatig. Als die TV-gids het weer eens niet doet, heb je de handmatige nog. Dat de instelling op 0 het niet doet snap ik niet. Probeer het eens met 1 minuut. Trouwens, je mist dan wel een slot als het programma uitloopt.
cspeets
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Dank voor je reactie. Ik had inderdaad al geprobeerd om via 'extra tijd toevoegen' het probleem te verhelpen, maar dat werkte niet.
Om onduidelijke redenen doet hij nu opeens (tijdelijk?) wél wat ik vraag.

Goeie tip van het dubbel programmeren!

Overigens vraag ik me af wie bepaalt wat het beste antwoord is. Ik had nog niet gereageerd toen jouw reactie (en dat is ook de enige!) als beste werd gekwalificeerd.
Dat is kennelijk niet aan mij, maar aan Ziggo?!

Uitgelicht topic