Beantwoord

Alleen Nederland 1,2,3 en Ziggo kanaal na installatie Horizon box

Toon eerste bericht

50 Reacties

Reputatie 4
Badge
Graag gedaan! 😃
Ik heb ook hetzelfde alleen 1,2 en 3.
Wat nu we wachten nu al 24hr?
Uitgelicht
Reputatie 4
Badge +8
Je kunt proberen om de zenders opnieuw op te halen in Mijn Ziggo.
Klik op producten en scroll naar beneden tot je de box ziet, klik op instellingen en hierna op Opnieuw ophalen.
Bedankt het is wel heel toevallig want ik heb om 19:00 dit geprobeerd omdat ik dit in dit forum had gevonden. Alles werkt nu prima👍
Wel jammer dat de mensen van Ziggo (telefonisch contact, 2x) niet met dit voorstel kwamen.
Maar toch bedankt.
Ook ik heb alleen 1,2,3 en Ziggo. Al ruim 2 weken problemen. Er werd eerst beloofd binnen 24 uur opgelost en is nu weer gewijzigd naar 16 werkuren???? Ik word doodmoe van allerlei verschillende antwoorden en GEEN oplossingen.

Zenders ophalen in Mijn Ziggo ??? Als ik op producten klik en naar beneden scroll zie ik niets met box of instellingen??
Reputatie 4
Badge +8
Dan moet dit nog geactiveerd worden in Mijn Ziggo door een Ziggo medewerker, maar dat had je helaas al ervaren.
Reputatie 4
Badge
Hoi Cor,

Sorry voor alle gedoe! Voor zover ik kan nagaan zou je box sinds afgelopen zaterdag moeten werken. Kun je dat bevestigen?

Groet,
Thijs
Zelfde probleem als iedereen hier. Sinds vrijdag 28-07 elke dag bellen met klantenserice nog steeds geen verbetering
Ik heb gisteren ook een nieuwe XL box ontvangen omdat de oude na 1 jaar al kuren had. Helaas heb ik nu alleen Nederland 1,2,3, zender vd maand en Ziggo kanaal. Klantenservice vertelt je dat het tot 24 uur kan duren tot de andere zenders weer kunt zien.Net weer gebeld met de klantenservice weer 24 uur wachten! Vindt dit niet echt een klantvriendelijk iets. Wat is er aan mijn abonnement veranderd? Niets, alleen een nieuwe box.
Reputatie 4
Badge +8
Of de box is nog niet geactiveerd of de box heeft nog niet zijn gegevens binnen.
het enige wat je zelf kunt proberen is:
Mijn Ziggo > producten > naar beneden scrollen tot je de box ziet > klik hier op instellingen > klik hier op Opnieuw ophalen.
Ook dat hebben we al tig keer geprobeerd Bert, maar zonder resultaat. Net maar wéér gebeld met Ziggo en de volgende vriendelijke medewerker heeft nu een opdracht neergelegd bij de IT- afdeling en vanaf nu zou het dan nog wel eens 72 uur!!! kunnen duren voordat we daar iets van horen. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Gisteren zou het 24 uur duren ( maximaal). Vanmiddag zou het " einde van de middag geregeld zijn" en nu komt er weer eens 72uur bij...wat een zootje daar. Maar meer dan afwachten kunnen we nu even niet doen.😴😴😴😴😴😴
Reputatie 4
Badge +8
Laat nog even weten hoe het loopt over 72 uur, mocht het niet goed gaan, dan kan een Ziggo moderator misschien nog iets voor je betekenen.
Reputatie 4
Badge
@R.Vroomen-Marell Voor zover ik kan achterhalen zou het inmiddels bij jou moeten werken. Kun je dat bevestigen?

@Muriel Bleijendaal Voor jou heb ik het nog een extra zetje gegeven. Ik ben benieuwd of het hierna voor je werkt.
Hoi allemaal, nou het is niet te geloven, maar zojuist lijken alle kanalen het weer te doen! Hier en daar nog een lichte hapering maar dat schijnt een half uurtje te kunnen duren! Helemaal top! Ik weet niet hoe dit nu zo snel kan maar als Thijs dit zo snel heeft kunnen regelen dan zou ik maar eens opslag vragen😁! In ieder geval bedankt! Wij kunnen weer lekker kijken! Groet!
Reputatie 3
Badge
Muriel Bleijendaal schreef:

Ook dat hebben we al tig keer geprobeerd Bert, maar zonder resultaat. Net maar wéér gebeld met Ziggo en de volgende vriendelijke medewerker heeft nu een opdracht neergelegd bij de IT- afdeling en vanaf nu zou het dan nog wel eens 72 uur!!! kunnen duren voordat we daar iets van horen. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Gisteren zou het 24 uur duren ( maximaal). Vanmiddag zou het " einde van de middag geregeld zijn" en nu komt er weer eens 72uur bij...wat een zootje daar. Maar meer dan afwachten kunnen we nu even niet doen.😴😴😴😴😴😴

Wees geduldig ik wacht vanaf zaterdag al tot dat mijn nieuwe Media Box XL online geactiveerd wordt, je bent niet de enige gelukkig😉
Reputatie 4
Badge
@Muriel Top! Ik zal je aanbeveling tot loonsverhoging doorgeven. 😛

@xGarfieldx-Dave Serkan is er druk mee bezig. Komt in orde!
Reputatie 3
Badge
Thijs Ziggo schreef:

@Muriel Top! Ik zal je aanbeveling tot loonsverhoging doorgeven. 😛

@xGarfieldx-Dave Serkan is er druk mee bezig. Komt in orde!

Weet ik Thijs, ik wacht het rustig af, was meer te zeggen dat Muriel gelukkig niet de enigste is en geduld wordt beloond 😂 😉
Ook hier hetzelfde probleem. Alleen NPO 1,2,3 na installatie van een andere Horizon Box. Inmiddels al contact gehad met de klantenservice maar eerst 24 uur wachten. Ook al in Mijn Ziggo de zenders opnieuw proberen binnen te halen maar helaas. Ik word hier zo moe van. De laatste tijd al zoveel problemen gehad en nu dit weer. Het lijkt wel of er niets in 1x opgelost kan worden. Thijs, zou jij ons aub willen helpen om de boel een beetje te versnellen? Heb mijn vertrouwen verloren in de telefonische helpdesk de afgelopen tijd.
@Thijs Ziggo probleem is nog niet opgelost. Zou nu doorgestuurd zijn naar een special case team (of zo iets). Nu nog maar eens 48 uur in spanning afwachten
Reputatie 4
Badge
@y1201194 Voor jou lijkt het nu gefixt en ik heb er nog een signaal achteraan gestuurd. Hoor graag of dat helpt

@R.Vroomen-Marell Ai, dat is vervelend. Ik heb voor jou ook toch nog een herstel uitgevoerd. Helpt dat niet, stuur mij dan een PM met het serienummer van de box die nu bij je thuis staat. Dat is het CA ID op de sticker.
Hier precies het zelfde probleem alleen 1 2 3en regionale zenders. Kan dit voor mij eens nakijken thijs? gr john
Reputatie 4
Badge +8
@johnhorizon
Mogelijke oplossing met de box aaan:
Ga naar Mijn Ziggo en klik op producten, scroll naar beneden en klik op instellingen achter de box, klik hierna op Opnieuw ophalen.
johnhorizon schreef:

Hier precies het zelfde probleem alleen 1 2 3en regionale zenders. Kan dit voor mij eens nakijken thijs? gr john

Druk achter op de box op intellingen? ik denk dat je een andere box heb. kan wel na extra instellingen bij optie menu. maar zit ook geen oplossing bij.
ik hoop eigenlijk dat thijsziggo nog online komt en dat ook ff fikst voor mij
Reputatie 4
Badge +8
@johnhorizon
Laat de box aanstaan.
Ga naar Mijn Ziggo en log in: https://www.ziggo.nl/login/?URL=selfcare
Klik in Mijn Ziggo op producten
Scroll naar beneden
Klik op instellingen achter de box
Klik hierna op Opnieuw ophalen.
Reputatie 4
Badge
@johnhorizon Is het nog gelukt met de tips van Be rt?

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics