Rendy

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

al tijden problemen met beeld, mediabox xl

Wat ik nu jammer vind, dat de problemen bekend zijn bij ons, maar geen oplossing komt, maar nieuwe klanten nu gewoon een nieuwe mediabox next krijgen.
Redelijk asociaal van Ziggo. Als je jaren klant bent.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Rendy welkom op de Community.

Niks is asociaal van Ziggo, er is een nieuwe Media Box gelanceerd en deze kan je door over te stappen gewoon aanschaffen zie Pakketten vergelijken
Je betaald eenmalig de activatiekosten van €19,95 en je hebt een jaarcontract van 12 maanden, dit bied Ziggo aan voor alle klanten.

Dan als je zoveel problemen met de Media Box XL hebt, kan je dit ook keurig aangeven, want hoe zit het met de volgende dingen.

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Rendy welkom op de Community.

Niks is asociaal van Ziggo, er is een nieuwe Media Box gelanceerd en deze kan je door over te stappen gewoon aanschaffen zie Pakketten vergelijken
Je betaald eenmalig de activatiekosten van €19,95 en je hebt een jaarcontract van 12 maanden, dit bied Ziggo aan voor alle klanten.

Dan als je zoveel problemen met de Media Box XL hebt, kan je dit ook keurig aangeven, want hoe zit het met de volgende dingen.

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Signaalproblemen worden echt niet opgelost door de NEXT, als je nu problemen hebt kan je die bij de NEXT ook krijgen. Wel is het zo dat de xl erg gevoelig is voor een goed signaal, en de NEXT wat vergevingsgezinder.

Uitgelicht topic