Polle1949 Dit is een signaalprobleem.
Een paar vragen om één en ander uit te sluiten of een probleem te vinden:
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.
Kun je ook een foto plaatsen waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers?
Kun je ook een foto plaatsen van de muuraansluiting naar je Mediabox XL?
Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met het deze instelling een aansluiting van de Mediabox XL.