Beantwoord

Afstandsbediening van horizonbox stuurt elk signaal 3x naar mijn horizonbox

• Ontdekker
  • 2 reacties
Hallo, Als ik een toets op mijn afstandbediening intoets wordt dit signaal 3x naar de horizonbox gestuurd. Als ik bijvoorbeeld op de toets voor een volgende kanaal druk gaat de horizonbox 3 kanalen verder. Ook als ik een cijfer intoets wordt dit cijfer 3x verzonden naar de horizonbox. Bijvoorbeeld 000 of 222. Dit gebeurd met alle toetsen die ik intoets op de afstandbediening. Is er een manier dat ik dit op kan lossen?
icon

Best beantwoord door Willem-A 13 februari 2018, 18:35

Heb je de mediabox al gereset? Dat kun je doen door een paar minuten de spanning geheel van het apparaat te halen. Probeer dat eerst eens. Er is ook nog een manier de afstandsbediening te resetten, en dat zoek ik even op. Maar wellicht helpt de reset al.

Succes.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Heb je de mediabox al gereset? Dat kun je doen door een paar minuten de spanning geheel van het apparaat te halen. Probeer dat eerst eens. Er is ook nog een manier de afstandsbediening te resetten, en dat zoek ik even op. Maar wellicht helpt de reset al.

Succes.
Reputatie 7
Badge +8
Voor als het nodig mocht zijn:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/afstandsbediening-reset
Dankjewel het is nu opgelost door de mediabox naar fabrieksinstellingen te resetten.
Reputatie 7
Badge +8
Graag gedaan. Maar heb je nu echt een fabrieksreset uitgevoerd, of de spanning er alleen even afgehaald? Daarin zit n.l. wel een wezenlijk verschil, en vaak kun je met dat eerste toe, tenzij klachten zich herhalen of hardnekkiger zijn.

Maar voor nu weer veel kijkplezier gewenst.
Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd in samenwerking met een Ziggo medewerker die een tevredenheidsonderzoek deed in lelystad.
Dit vanwege het feit dat alleen de stroom eraf halen geen effect heeft nadat ik dit al meerdere keren had geprobeerd.
Reputatie 7
Welkom op de Ziggo Community @Huzen!

Wat fijn om te lezen dat je al zo goed door @Willem-A bent geholpen en dat het direct is opgelost met een reset op de Mediabox XL. 😊

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics