1
Vraag
2
Reacties
bertgeitz

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

afstandsbediening stuk - extra Mediabox XL. Alternatief?

Hallo

Mijn afstandsbediening van extra media box is stuk en heb nieuwe aangevraagd maar kan wel 3 dagen duren. Weet iemand of er een app is waardoor ik de mediabox via mijn telefoon kan gebruiken zodat ik tv kan kijken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi bertgeitz,

Dat kan helaas niet. Wat je wel kunt doen, als je het echt vervelend vindt, is de afstandsbediening van de hoofdbox meenemen naar de Extra Mediabox XL, tenzij daar iemand aan het kijken is natuurlijk. Dus dat je die ene afstandsbediening gebruikt voor beide tv's.
De afstandsbediening moet je dan telkens wel opnieuw koppelen, maar dan heb je er in ieder geval wel eentje 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi bertgeitz,

Dat kan helaas niet. Wat je wel kunt doen, als je het echt vervelend vindt, is de afstandsbediening van de hoofdbox meenemen naar de Extra Mediabox XL, tenzij daar iemand aan het kijken is natuurlijk. Dus dat je die ene afstandsbediening gebruikt voor beide tv's.
De afstandsbediening moet je dan telkens wel opnieuw koppelen, maar dan heb je er in ieder geval wel eentje 🙂

Groet,
Evert
Sjarrelzweetbrr

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn afstandsbediening is ook stuk - van de Mediabox XL, maar ik wil niet die van de extra box gebruiken. Ik lees hier dat je een nieuwe kunt aanvragen, maar ik kom er niet achter hoe. Kan iemand mij dit uitleggen?
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Sjarrelzweetbrrel wrote:
Mijn afstandsbediening is ook stuk - van de Mediabox XL, maar ik wil niet die van de extra box gebruiken. Ik lees hier dat je een nieuwe kunt aanvragen, maar ik kom er niet achter hoe. Kan iemand mij dit uitleggen?


Klantenservice misschien??

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
https://www.ziggo.nl/chat
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic