Beantwoord

Afstandsbediening Mediabox XL is niet gekoppeld met mijn TV

• 9 januari 2019
  • 4 Reacties
  • 203x Bekeken

Ik heb recentelijk een nieuwe Horizon mediabox xl ontvangen en sindsdien kan ik mijn tv niet aan-of uitzetten, ook het geluid kan ik niet harder of zachter zetten met de Ziggo afstandsbediening. Alle andere functies van de Ziggo afstandsbediening doen het wel normaal ! Wie weet de oplossing ?
icon

Best beantwoord door Be rt 9 januari 2019, 21:05

Afstandsbediening koppelen met een TV gebruiksaanwijzing: Ook je tv bedienen met de afstandsbediening

Ik vermoed dat je de afstandsbediening moet vertellen welke TV je hebt, het gaat nu nog niet vanzelf.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Afstandsbediening koppelen met een TV gebruiksaanwijzing: Ook je tv bedienen met de afstandsbediening

Ik vermoed dat je de afstandsbediening moet vertellen welke TV je hebt, het gaat nu nog niet vanzelf.
Reputatie 7
Hallo @mjfkok welkom op onze Community.

Natuurlijk wil je alle luxe van 1 afstandsbediening in plaats van 2 ervaren. Be rt zijn antwoord moet daar bij helpen! 🙂 Is het gelukt om de tv op die manier te koppelen? Het helpt ook om het Merk en Typenummer van je tv te vermelden.
Be rt: bedankt voor je hulp, probleem met mijn Philips TV is opgelost, alles werkt nu met de Ziggo afstandsbediening. Super 👍👍
Reputatie 7
Badge +35
@mjfkok TOP veel kijkplezier gewenst.