8182 - Wat te doen bij deze foutcode?

  • 27 april 2018
  • 0 Reacties
  • 20427x Bekeken

Reputatie 7

Check eerst of er een bekende storing bij jou in de buurt is.

 

De foutcode 8182 ontstaat wanneer de Mediabox XL géén verbinding krijgt met de On Demand Catalogus.


Oplossingen

  • Check altijd eerst of er een bekende storing in je regio is die de foutcode veroorzaakt.
  • Net een nieuw abonnement of een nieuwe mediabox? Het duurt maximaal 24 uur voordat alle rechten zijn ingeladen. Zijn de 24 uur voorbij? Laat dan hier een reactie achter
  • Schakel de mediabox uit d.m.v. de schakelaar aan de achterzijde. Schakel deze na 1 minuut weer in.
  • Hebben bovenstaande stappen geen effect? Zet dan de Ziggo Mediabox XL terug naar de fabrieksinstellingen. Je leest hier hoe je dit doet.


Kom je er met bovenstaande niet uit, stel gerust je vraag in een reactie hieronder. De Community denkt met je mee!

Gerelateerde onderwerpen:
Ziggo On Demand: retoursignaal
Mediabox XL: veelgestelde vragen
Geen info in de tv gids van de Mediabox XL?


Nog geen reactie

Help dit topic op gang

Reageer