maikelvanmeurs

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Spotify en Netflix toevoegen aan ziggo

Spotify en netflix via ziggo kunnen aanschqffen met korting voor klanten met Ziggo en Vodafone
8 Reacties 8
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Haha, dat zou een goed idee kunnen zijn.
Wie weet is Ziggo hier gevoelig voor, er hebben al veel mensen gekeken naar je bericht en 8 Nuttige duimpjes. Wie weet dat het ooit nog eens komt, zit ik zeker mee op de eerste rij :blush: :wink:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik ben best wel voorstander ??
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Denk niet dat Netflix gaat meewerken aan de acties van zijn (grootste) concurrent 😉
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ach bij videoland kan dit ook al toch?

edit: even te snel gereageerd! de korting inz. Vodafone even over heen gelezen.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Netflix en HBO (Liberty Global voor Nederland) zijn niet bepaald vrienden he 🙂
Dus zal Netflix denk ik niet snel zeggen dat ze gratis aangeboden willen worden, nog afgezien van de kosten, net als Fox Sports.

Als je kijkt dat je de extra zenders al bij het goedkoopste abbo van Vodafone krijgt, dan zou het per klant meer gaan kosten dan het oplevert, tenzij Ziggo weer gaat instellen dat alleen de duurste Vodafone abbo's in aanmerking komen, maar dan komen er weer protesten 🙂
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Een soort van Spotify heb je al bij Ziggo, toevallig dit weekend ontdekt: Stingray.

Met betrekking tot Netflix verbaas ik me enorm over de populariteit. Waar haalt iedereen de tijd vandaan om naast de miljoen kanalen die we al kunnen ontvangen ook nog eens een extra contentprovider te willen hebben? Persoonlijk heb ik genoeg aan 'Movies & Series' en de TV kanalen. Ik zou niet weten wanneer ik ook nog naar Netflix (of Videoland) zou moeten kijken.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
junior wrote:
Een soort van Spotify heb je al bij Ziggo, toevallig dit weekend ontdekt: Stingray.


Wat een reclame, zou haast denken dat je er bij werkt :rofl: :joy: :yum: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Kende het ook al en heb het vaak aan staan, goede zenders, moet ik toegeven!

En waar mensen de tijd vandaan halen om naar Netflix te kijken, er is gewoon NIETS op tv wat leuk is. Tenminste, dat vinden wij hier in huis dan. Dus voor ons gewoon een goede serie en lekker paar afleveringen op 1 avond kijken 🙂
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Haha ûh nee EnergieBoy, ik werk er niet maar ben er wel enthousiast over dus als ze me een baan aanbieden ga ik er serieus over nadenken! :sunglasses:

Uitgelicht topic