JDM21

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone X full screen optie icm Ziggo GO

Ik heb nu sindskort een iPhone X,
Heb ik de ziggo go app geïnstalleerd werkt prima maar, misschien een aandachtspuntje/verbetering je kunt met de X ook op volledig scherm kijken alleen verdwijnt dan de helft van de ondertiteling, dus hopelijk kan dit gefixt worden??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi JDM21,

Dat gaat helaas niet gefixt worden omdat het ook niet mogelijk is. Het beeld wordt in de verhouding 16:9 opgenomen en uitgezonden. De iPhone heeft echter een beelscherm verhouding van 19,5:9. Daar kan dus nooit fatsoenlijk heel het beeld op gevuld worden, omdat je ruimte over houdt. Ga je wel heel het scherm vullen, dan betekent dat dat je moet inzoomen op die 16:9 verhouding en dan valt er altijd beeld weg.
Zelf heb ik hier ook 'last' van op m'n S8, die heeft een beeldschermverhouding van 18,5:9.

Zo'n lang scherm hebben is erg handig voor normaal gebruik, maar bij het kijken van filmpjes is het wat onhandig.

Groet,
Evert

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi JDM21,

Dat gaat helaas niet gefixt worden omdat het ook niet mogelijk is. Het beeld wordt in de verhouding 16:9 opgenomen en uitgezonden. De iPhone heeft echter een beelscherm verhouding van 19,5:9. Daar kan dus nooit fatsoenlijk heel het beeld op gevuld worden, omdat je ruimte over houdt. Ga je wel heel het scherm vullen, dan betekent dat dat je moet inzoomen op die 16:9 verhouding en dan valt er altijd beeld weg.
Zelf heb ik hier ook 'last' van op m'n S8, die heeft een beeldschermverhouding van 18,5:9.

Zo'n lang scherm hebben is erg handig voor normaal gebruik, maar bij het kijken van filmpjes is het wat onhandig.

Groet,
Evert
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Helemaal met Evert96 eens. Gebruik hier ook een iPhone X en het is een mooi ding maar voor dit soort gelegenheden is het gewoon bagger. Het is dan toch kijk met ondertiteling maar dan iets kleiner of groter en je bent je ondertitels kwijt.

Maar misschien iets voor de technische afdeling en een uitdaging om dit aan te passen. Wie weet kunnen ze het toch zo maken dat de verhoudingen wel beter zijn en met ondertitels. Al hoewel ik dit niet verwacht en dus maar wachten op de iPhone XI of de iPhone X Plus 😛

Uitgelicht topic