Aanvinken op Mediabox XL

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Het zou toch mooi zijn als je kan aanvinken/selecteren in je mediabox bij het verwijderen van opnames. In plaats van het aanklikken van iedere opname om vervolgens te verwijderen. Nog mooier zou zijn is als je via andere apparaten kan inloggen op de mediabox om opnames in te stellen of te verwijderen, via tablet of computer bijvoorbeeld.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +6
Via de ziggoto.tv kun je in het programma overzicht in ieder geval wel een programma instellen voor opname. In ieder geval wel als je de app download. Ik vind het alleen jammer dat je bij series niet de keuze hebt "alleen deze aflevering of het hele seizoen".
Reputatie 2
Badge +2
Helemaal mee eens. Ik zou het ook erg handig vinden wanneer je op de mediabox xl opnames kunt aanvinken om ze vervolgens in een keer te kunnen verwijderen.
Badge
Yep, de CUI is heel erg door een antieke Apple fan in elkaar geknutseld lijkt het wel, want alles lijkt zo gemaakt te zijn, dat de gebruiker geen stap verder kan en mag denken dan de volgende.

Op de wel briljante *terug naar live TV* knop, die overigens niet op alle plekken werkt 🙂

Wat zou het mooi zijn als de CUI van de Humax (of C4107) naar de mediabox ge-migreerd/-porteerd zou worden, want daar kun je met de Opt+ Rode Groene Gele en Blauwe toetsen, Rits-Rats-Klik zo je Mediabase Reorganiseren, alle Krimi's bij de Krimi's, met de rode knop alles selecteren wat je weg wil mieteren, en Klik klaar. Dat geschuif van de opties in het venster van de Mediabox, werkt voor mij als Autist erg verwarrend, en ik klik dus vaak het verkeerde aan, omdat er zoveel *lag* in het systeem zit, dat de lijst doorscrolled, en je dus de volgende optie aanklikt...

Het ziet er gelikt uit dat geef ik toe, maar dat werkt pas vanaf een Pentium 133, maar dit voelt als een 386sx...

Hopelijk kan deze beslissing van de Form over Function manager ooit teruggedraaid worden, en het ouderwetse XP "zet vinkje naast bestandsnaam aan" weer terug in de Smart-TV Jungle geimplmenteerd worden, want waarom word de gebruiker steeds meer als een *digibeet* behandeld?

Maak dan net als Samsung op zijn Galaxy line, een keuze mogelijkheid, Standaardstand of Eenvoudige stand.

Want ik snap wel dat je niet alle opties voor de Opa's en Oma's openzet, want dan word de helpdesk overbelast, maar het zou een hoop gebel schelen, als ed gevorderde gebruiker de vrijheid krijgt om bepalade dingen aan of uit te zetten, zodat de Mediabox in een gecompliceerd thuismediacentrum ingebonden kan worden, of juist de Hub daarvan te zijn, zonder het Thuisnetwerk te storen...

Ik ben nu al drie dagen bezig de logica achter de genomen beslissingen te doorgronden en work-arounds te verzinnen, maar dat ik om het OAP probleem op te lossen een antiek Y-stukje nodig had vind ik wel erg uitdagend/vermakelijk/tirriterend... (doorhalen wat voor u van toepassing is) 🕧 🕜 🕝 🕞 🕟 🕠 🕡 🕢 🕣 🕤 🕙 🕦

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics