Als ik wifi heb ingeschakeld op mijn telefoon werkt de Ziggo Go app zonder problemen. Maar wanneer ik overschakel op 4G van telfort dan werkt de Ziggo Go app op eens niet meer! De Horizon app werkte altijd perfect op 4G maar met de Ziggo Go app is het me nog niet gelukt om tv te kijken, zowel live als replay.
De app start normaal op. Het begin scherm verschijnt gewoon. En ik heb de switch kijken via 4G ingeschakeld staan, heb het geprobeerd op hoge, lage en automatische instellingen qua kwaliteit. Maar wanneer ik in het begin scherm klik op een live zender zoals bijv. npo1 dan start de app het laden van npo1 maar blijft eeuwig laden zonder ook maar beeld weer te geven.
Als ik vervolgens op de back knop druk van mijn telefoon dan crashed de app, het fout rapport al diverse keren verstuurd naar Ziggo via de ziggo app maar nog steeds geen fix aanwezig. Dit probleem doet zich al een aantal maanden voor, sinds het vervallen van de Horizon app
😞Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd. Ik gebruik een Samsung Galaxy Note 4 met de laatste updates geïnstalleerd. Heb mobiel een Telfort abonnement maar naar wat ik kan vinden in de Ziggo zenderlijst zou dit gewoon moeten werken voor NPO1.
Ook al gebeld naar de helpdesk maar die willen er niks mee doen omdat het niet via hun verbinding loopt terwijl ik wel voor de service betaal in het verhoogde Ziggo abonnement....
Graag een oplossing?