Sticky https://youtu.be/I3mjz0oPKQU

Zo download je Films & Series via Ziggo GO

• 23 januari 2020
  • 6 reacties
  • 13738 keer bekeken
Zo download je Films & Series via Ziggo GO
Reputatie 5

Downloaden voor onderweg? Voor in de trein, vliegtuig of voor op vakantie? Kijk dan snel deze video en kijk hoe jij jouw series en films download via Ziggo GO!

Voor klanten, door klanten. Samen weten we meer!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge

Ik zou al blij zijn als die technische oempaloempa’s ziggogo voor Linux gebruikers zouden fixen of mag het niet van de Laaf die daar de baas is om dat Linux iets vies is. Alle streaming diensten werken behalve het product van de arrogante monopolist op de kabel. En ja dit misschien niet heel netjes neergezet maar misschien snappen jullie dit wel want wat ziggo nu doet is ook niet netjes, er is inmiddels topic van een paar meter en met een baard omdat ie al oud begint te worden er er gebeurt niks!

Wel er even bij vertellen dat je een speciaal abonnement nodig hebt. 

Neem je opnames overal mee naartoe!

Nee dus. Je opgenomen programma's kan je niet in de ziggo app afspelen. Zelfs niet in je thuis netwerk.

Reputatie 7

Hiervoor dien je een Media Box Next met abonnement te hebben, dan kan je het naar alle Europesche landen waar Ziggo actief is meenemen en afspelen.

Reputatie 7
Badge +28

@VinkRonald Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar heen. Dit topic en filmpje gaat over films en series downloaden, niet over opnames.

Alleen bij de Mediabox Next wordt genoemd dat je de opnames via de Ziggo Go app kunt bekijken, verder nergens. Ik begrijp je reactie hier dus niet helemaal.

Dit is een snip van de email die ik zojuist heb gekregen. Ik dacht dat het over opnames van de mediabox ging. Nee het gaat over het downloads van series.