Lizzette

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggogoapp geeft geen toestemming aan

Goedemiddag,

Ben een nieuwe klant bij Ziggo. Afgelopen zaterdag Mediabox XL geïnstalleerd en Ziggogo app geactiveerd.  Krijg nu telkens melding geen toestemming, abonnement nodig.  Je hebt geen Mediabox.

Zou ca 72 uur duren.  Wat doe ik fout? Heb afgesloten, opnieuw opgestart, wachtwoord veranderd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Lizzette . Welkom hier en welkom bij Ziggo überhaupt! altijd mooi om hier een nieuwe klant te vinden ^^. 

Ik heb je gegevens er gelijk even bij gepakt, want het lijkt er op dat het een en ander nog niet goed is geactiveerd/doorgelopen. Dit is bij jou ook het geval, zie ik. HEt abonnement staat nog niet 100% actief. Ga ik mee aan de slag! Officieel kan het dan 72 uur duren, maar ga eerder uit van 72 minuutjes ^^. Hou je ons hier op de hoogte? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes

Hoi @Lizzette 
Dit is iets waar een Ziggo Moderator naar moet kijken. 
Misschien dat de koppeling met je abonnement niet goed is gegaan.

Ik zal je bericht onder de aandacht brengen en dan kunnen ze je sneller helpen. 
Heb nog even geduld aub. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Lizzette . Welkom hier en welkom bij Ziggo überhaupt! altijd mooi om hier een nieuwe klant te vinden ^^. 

Ik heb je gegevens er gelijk even bij gepakt, want het lijkt er op dat het een en ander nog niet goed is geactiveerd/doorgelopen. Dit is bij jou ook het geval, zie ik. HEt abonnement staat nog niet 100% actief. Ga ik mee aan de slag! Officieel kan het dan 72 uur duren, maar ga eerder uit van 72 minuutjes ^^. Hou je ons hier op de hoogte? 

Lizzette
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal top!  Het werkt, ik kan boven tv kijken met behulp van de Ziggogo app. Het enige wat nu nog ontbreekt is, dat de app zegt dat ik geen Mediabox van Ziggo heb.

Had gisteren ook nog met helpdesk gebeld.  Zij zeiden, dat alles ok was. Maar dat ik in de wachtrij stond voor activatie. Dit gebeurt in India en ivm de lockdown wordt daar met minimale bezetting gewerkt.

 

Maar super bedankt!!

Groeten Lizzette

Uitgelicht topic