MaartenJHWeck

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggogo werkt niet meer

op mijn mobile devises kan ik nog wel inloggen maar krijg ik een melding 'Geen Toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken'.
Maar in het verleden heeft ziggogo het gedaan en abonnement is niet gewijzgid
3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi MaartenJHWeck
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je zou eens de app eraf kunnen halen en dan opnieuw installeren en kijken wat er dan gebeurd. Lukt het niet, ga dan naar Mijn Ziggo en verander je wachtwoord. Probeer dan nog eens in te loggen. Soms werkt dit lap middeltje en dan is het verholpen 🙂

Als het dan nog niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo (op deze pagina kan je ook chatten met iemand van Ziggo, mochten die aanwezig zijn). Deze kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en een reset geven zodat de achtergrond administratie weet dat jij wel toestemming hebt.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Laaghamlaan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mocht bovenstaande niet werken, zou je ook via Mijn Ziggo een refresh kunnen geven.

  • Log in op Mijn Ziggo
  • Ga naar Producten en kies voor televisie
  • Ga naar digitale ontvangers en smartcards
  • Kies bij de Mediabox die aan de app gekoppeld is voor zenders en pincode herstellen
  • kies nogmaals voor zenders herstellen
Succes!
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi MaartenJHWEck, welkom hier. Ben je nog verder gekomen met de tips die hier zijn gegeven? We zijn benieuwd of je inmiddels weer kan genieten van Ziggo GO.

Uitgelicht topic