Flying_Doc

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggogo.tv logt niet meer in

Wanneer ik tv wil kijken moet ik dit tijdelijk (om een aantal redenen die niets met het probleem te maken hebben) doen via ziggogo.tv.
Dit werkt al twee maanden prima, maar sinds kort mag ik opeens niet meer inloggen van ziggogo. Ik gebruikte altijd dezelfde inlognaam en wachtwoord, deze zijn ook echt niet aangepast, maar opeens geeft ziggogo.tv aan dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet kloppen. Ik weet 100% zeker dat ze wel kloppen. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer gewoon tv kan kijken, want dit is nogal vervelend.
7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Als je inlogt met precies dezelfde gegevens op je Mijn Ziggo account, kun je dan wel inloggen? Mijn Ziggo: ziggo.nl > rechtsbovenin Mijn Ziggo > Inloggen

Groet,
Evert
Flying_Doc
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi,

Ja dat werkt, daarom is het ook zo maf. Het lijkt alsof ik specifiek op die laptop niet mag inloggen op ziggogo.tv site.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Is het een windows laptop? Zo ja, werkt de Ziggo Go app wel?
Cool1946

Level 12
  • 651Posts
  • 16Oplossingen
  • 301Likes
Ziggogotv.nl kijk ik met de Edge browser, en daar lukt het inloggen prima. Inlognaam en wachtwoord laten onthouden werkt ook goed. Overigens werkt de app onder W10 ook , maar om te testen wissel ik van inlogmethode.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Flying_Doc . Hoe gaat het nu? We hebben je niet meer gezien sinds de vragen van Evert .
Flying_Doc
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi,

Het is inderdaad een Windows laptop. Wel met een iets ouder besturingssysteem, maar waar ik wel Chrome op gebruik. De Ziggo Go App werkte wel gewoon, daar hoef ik ook niet regelmatig opnieuw in te loggen. Ik heb vandaag voor het eerst wel weer in kunnen loggen op die Windows laptop, maar ik heb geen idee waar het aan lag. Ik laat m'n gebruikersnaam en wachtwoord wel onthouden, maar toch foceert de site me vaak om opnieuw in te loggen. Ik ben in idee geval blij dat het nu weer werkt, ik hoop dat het niet weer voorkomt.
Harry K1969

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Flying_Doc wrote:
Wanneer ik tv wil kijken moet ik dit tijdelijk (om een aantal redenen die niets met het probleem te maken hebben) doen via ziggogo.tv.
Dit werkt al twee maanden prima, maar sinds kort mag ik opeens niet meer inloggen van ziggogo. Ik gebruikte altijd dezelfde inlognaam en wachtwoord, deze zijn ook echt niet aangepast, maar opeens geeft ziggogo.tv aan dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet kloppen. Ik weet 100% zeker dat ze wel kloppen. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer gewoon tv kan kijken, want dit is nogal vervelend.


Hier precies hetzelfde probleem, ik kan overal inloggen met MijnZiggo account maar bij Ziggogo krijg ik de volgende melding: Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct. Ik krijg deze melding zowel op windows pc, Macbook als in de app..
rara hoe kan dat? Mijn vrouw is op haar ipad nog ingelogd en kan gewoon kijken en ik ben er een keer uit de app gegooid en kan dus niet meer inloggen... beetje vreemd.

Uitgelicht topic