@zeiler inderdaad het programma is volgens mij ook niet belangrijk.
m.i. is de go app en de go.tv webpagina niet robuust tegen netwerkproblemen en kunnen de centrale servers regelmatig de vraag niet meer aan.
en dan nog niet eens te spreken van de live stream registraties die bij tijd en wijlen (met name voor de commerciele zenders) ook niet goed gaan en vervolgens dus fouten geven bij replay.
als ziggo nou zo slim is om in haar producten analytics aan te brengen die deze fouten van alle gebruikers gaat loggen, dan komen we misschien eens ergens.
deze tip heb ik in 2016 al eens aan ze gegeven....
tot die tijd weet ziggo volgens mij zelf ook niet waar ze het moet zoeken, hetgeen dus leidt tot tig vragen stellen aan klanten en veel frustratie bij klanten aangezien de kwaliteit van dienstverlening zo slecht is dat je elke dag wel een melding kan sturen.
Gegeven het feit dat oude problemen elke keer weer de kop op steken, doet mij ook vermoeden dat er weinig automatisch wordt getest bij ziggo (of anders in een niet vergelijkbare klantopstelling).
De maturity van de organisatie voor dit type dienstverlening zou dan geenzins op orde zijn (ik hoop dat ik ongelijk heb want na 3 jaar heb ik geen geduld meer voor een Ziggo dat van onbewust onbekwaam naar bewust bekwaam moet groeien)