zeiler

Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO terugkijken hopeloos

Chrome op pc . terugkijken 24 aflevering vanavond is dus al afgelopen wil niet starten
op IntrExpl ook al niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pimz

Level 6
  • 141Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes
@zeiler inderdaad het programma is volgens mij ook niet belangrijk.
m.i. is de go app en de go.tv webpagina niet robuust tegen netwerkproblemen en kunnen de centrale servers regelmatig de vraag niet meer aan.
en dan nog niet eens te spreken van de live stream registraties die bij tijd en wijlen (met name voor de commerciele zenders) ook niet goed gaan en vervolgens dus fouten geven bij replay.
als ziggo nou zo slim is om in haar producten analytics aan te brengen die deze fouten van alle gebruikers gaat loggen, dan komen we misschien eens ergens.
deze tip heb ik in 2016 al eens aan ze gegeven....
tot die tijd weet ziggo volgens mij zelf ook niet waar ze het moet zoeken, hetgeen dus leidt tot tig vragen stellen aan klanten en veel frustratie bij klanten aangezien de kwaliteit van dienstverlening zo slecht is dat je elke dag wel een melding kan sturen.

Gegeven het feit dat oude problemen elke keer weer de kop op steken, doet mij ook vermoeden dat er weinig automatisch wordt getest bij ziggo (of anders in een niet vergelijkbare klantopstelling).
De maturity van de organisatie voor dit type dienstverlening zou dan geenzins op orde zijn (ik hoop dat ik ongelijk heb want na 3 jaar heb ik geen geduld meer voor een Ziggo dat van onbewust onbekwaam naar bewust bekwaam moet groeien)

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Welke aflevering van welke serie op welke zender wil je terugkijken?
zeiler
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
probeer Zdoc the cruise maar ook deze start NIET op Chrome en op IntExpl doet de Zdoc het wel hallelujaa
dan nog eens 24 1e aflevering proberen nee hoor allleen een stel gekleurde vertikale balken
dan de lopende 24 aflevering kijken dus live op IntExpl ook dan alleen vertikale balken
dan kies ik kijken van begin en weer die vertikale balken
zeiler
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
24 is op Fox
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Ik begrijp nog steeds 24 niet, er zijn verschillende series die met 24 beginnen.

Welke aflevering van welke serie op welke zender wil je terugkijken?

Wat als je het via de Ziggo Go app wilt bekijken?
zeiler
Topicstarter
Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ik nog een keer : op de PC vanavond 24 op Fox om 2200 maar lijkt mij onbelangrijk want de Zdoc rtlZ deed het ook niet
Pimz

Level 6
  • 141Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes
@zeiler inderdaad het programma is volgens mij ook niet belangrijk.
m.i. is de go app en de go.tv webpagina niet robuust tegen netwerkproblemen en kunnen de centrale servers regelmatig de vraag niet meer aan.
en dan nog niet eens te spreken van de live stream registraties die bij tijd en wijlen (met name voor de commerciele zenders) ook niet goed gaan en vervolgens dus fouten geven bij replay.
als ziggo nou zo slim is om in haar producten analytics aan te brengen die deze fouten van alle gebruikers gaat loggen, dan komen we misschien eens ergens.
deze tip heb ik in 2016 al eens aan ze gegeven....
tot die tijd weet ziggo volgens mij zelf ook niet waar ze het moet zoeken, hetgeen dus leidt tot tig vragen stellen aan klanten en veel frustratie bij klanten aangezien de kwaliteit van dienstverlening zo slecht is dat je elke dag wel een melding kan sturen.

Gegeven het feit dat oude problemen elke keer weer de kop op steken, doet mij ook vermoeden dat er weinig automatisch wordt getest bij ziggo (of anders in een niet vergelijkbare klantopstelling).
De maturity van de organisatie voor dit type dienstverlening zou dan geenzins op orde zijn (ik hoop dat ik ongelijk heb want na 3 jaar heb ik geen geduld meer voor een Ziggo dat van onbewust onbekwaam naar bewust bekwaam moet groeien)
Pimz

Level 6
  • 141Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes
Mark Ziggo kom er maar in
Pimz

Level 6
  • 141Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes
Anne B Ziggo , Anne H Ziggo , Mark Ziggo , Michael Ziggo , Marianne Ziggo
deze vraag is niet beantwoord(!) en staat al lang open (zoals nog veel meer vragen in deze categorie al langer dan 24+ uur open staan).
Volgens jullie collega's op facebook moeten gebruikers Ziggo (dus jullie) hier benaderen voor technische problemen.
Waar blijven jullie?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
@Pimz Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

De Community moderators: dit kan je van ons verwachten

Hoe herken ik een moderator?
Je herkent ons aan onze gebruikersnaam. Dat is altijd onze voornaam + Ziggo.

In essentie is de Community een plek waar klanten elkaar helpen en met elkaar in gesprek gaan. Wij bieden service door je te verwijzen naar nuttige topics of naar een andere gebruiker die de gouden tip misschien wel heeft. We praten mee in de topics en zorgen voor de juistheid van de informatie. Zo willen we stimuleren dat iedereen zijn kennis blijft delen en actief aanwezig wil zijn/blijven in de topics. Waar specifieke hulp vanuit Ziggo zelf nodig is, springen wij natuurlijk bij.
Pimz

Level 6
  • 141Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi zeiler, bedankt voor je melding. Het is bekend dat er helaas programma's op FOX, waaronder 24, niet goed werken. Daarmee blijf je de bufferbalk te zien of verticale gekleurde balken. Dit is in onderzoek en het is nog niet bekend wanneer dit wordt opgelost.

Zo zijn er ook enkele programma's op RTL zenders en SBS die niet worden weergegeven of waarbij je naar verloop van tijd de foutmelding krijgt: 'Helaas, de video kan niet worden afgespeeld'. Intern merken we deze foutmeldingen op en de signaleringen van klanten zetten we door naar het team die dit in onderzoek heeft. Wij willen ook graag dat Ziggo GO vlekkeloos werkt en doen ons best om zo snel mogelijk er achter te komen wat de oorzaak is. In het begin is het handig om zoveel mogelijk voorbeelden te verzamelen, zodat we zo snel mogelijk bij de oorzaak uit komen.

Uitgelicht topic