Linda M

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO ‘laadt’ stream 4min voor het einde

Hallo,

Deze week valt het mij op dat Ziggo Go bij het gebruik op mijn oude Samsung Galaxy S4 gedurende een programma gaat ‘herladen’. Dit gebeurt standaard 4 minuten voor het einde (aangegeven tijd van de TVgids) en aan het einde van het programma. Het lijkt alsof het niet account gebonden is, aangezien dit op mijn iPad niet voorkomt.

Android versie is 5.0.1. zonder root en is sowieso van toepassing wanneer er gecast wordt. Ik heb helaas nog niet kunnen testen of het probleem zich ook voordoet zonder casten naar Chromecast.
5 Reacties 5
hahaha2223

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dezelfde irritatie op mijn oneplus 6.
Is al beter dan voorheen, want to stopte hij gewoon met streamen en moest ik het programma opnieuw aanzetten. Maar zou leuk zijn als het programma gewoon doorloopt
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Goed dat jullie hier de bevindingen plaatsen, Linda M & hahaha2223. Wat gebeurt er precies? Op het moment dat de programmawissel eraan komt krijg je een loadscherm? Of begint echt het programma opnieuw?

Alvast bedankt voor jullie input!
hahaha2223

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet of het duidelijk was dat dit bij casten gebeurt, maar voor een programma wissel gaat even het beeld op zwart, komt de titel van het programma in beeld met de tijden van dat programma en laat ie een paar seconden de laadt animatie zien (een oranje balk die van links naar rechts verschuift) om verder te gaan met de stream.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Dank je wel voor de snelle reply, hahaha2223. Dan is mij de situatie duidelijk. We gaan hier even op onderzoek uit.
Linda M
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist heb ik op hetzelfde apparaat een programma bekeken zonder te casten en dan gebeurt het niet, het lijkt zich bij mij dus echt alleen tijdens het casten af te spelen.

Het probleem wat zich afspeelt is inderdaad precies zoals hierboven beschreven. Ik denk dat het al met al ook maar max. 10 seconden duurt, maar het is toch vrij irritant. Vooral omdat het dus 5 min. voor het einde gebeurt en aan het einde. Het programma wordt dus niet opnieuw opgestart.

Uitgelicht topic