1
Vraag
2
Reacties
Bassiel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ZiggoGo installeren op GoogleHome

Ik zie met geen mogelijkheid hoe ik de Ziggo App op mn GoogleHome apparaat kan installeren. Ik zal wel niet goed kijken, maar ik zie het niet. Streamen via Chromecast werkt uitstekend. Maar het googlehome apparaat heeft een vaste plek en is makkelijker om continue te streamen. Ik kan wel alle radiostations luisteren maar geen TV kijken... Pls help, advice...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Shirohana

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes
Dag Bassiel, op deze link kun je een overzicht vinden van alle voice commands inclusief de bijbehorende apps voor Google Home:

https://assistant.google.com/explore/c/7/?hl=en-US

Zoals je kunt zien zit de ZiggoGo app er helaas niet tussen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Bassiel. Welkom hier!
Zelf weet ik helemaal niets van de Google Home. Sterker nog; ik weet niet eens wat voor apparaat het precies is/wat het doet. Ik hoop dat hier anderen aanwezig zijn die je verder kunnen helpen!
Welke Ziggo app wil je precies installeren? En weet je zeker dat dit überhaupt kan?
Bassiel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nee ik weet juist niet of het kan. ik wil juist weten of het kan, hahaha! Ik wil de ziggogo app installeren (net zoals ik de spotify en youtube app kan installeren op het apparaat). Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen; 'Hey Google speel via Netflix The Crown op de TV keuken', en dat doet ie dan... Maar ik wil kunnen roepen 'Hey Google speel via ZiggoGo RTL4 op de TV keuken'. iemand die weet hoe ik dat fix... Of heeft Ziggo geen samenwerking met Google ofzo...
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Aah zo. Dan ben ik bang dat dit niet gaat lukken, nee. Hier hebben wij geen ondersteuning op helaas. Wellicht is dit iets wat ontwikkeld gaat worden!
Shirohana

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes
Dag Bassiel, op deze link kun je een overzicht vinden van alle voice commands inclusief de bijbehorende apps voor Google Home:

https://assistant.google.com/explore/c/7/?hl=en-US

Zoals je kunt zien zit de ZiggoGo app er helaas niet tussen.
Bassiel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Echt niet? ZiggoHome is inmiddels te koop bij de Albert Heijn... Voice is zo groot en belangrijk aan het worden, daar kun je niet omheen als Ziggo. En het is vooral ook heel leuk. Nu moet ik steeds zeggen tegen mensen aan wie ik GoogleHome show. Sorry Ziggo is nog niet zover... Spotify, Netflix, NPO, YouTube etc etc wel...
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Dat zou natuurlijk een mooie toevoeging zijn, maar ik snap wel dat het niet met Ziggo werkt (nog). Google Home is pas sinds 24 oktober in Nederland beschikbaar en ik denk niet dat er al een groot publiek is in Nederland die de speaker ook al daadwerkelijk in huis heeft.
Ik ben ook van plan om er eentje aan te schaffen, ik kan wel mijn TV aan zetten dan via Harmony en toch Ziggo kijken 😉

Er is ook een nederlandse uitleg beschikbaar trouwens:
https://assistant.google.com/explore?hl=nl
Mvanberk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nu bezig met google home en harmony hub.
De harmony hub (set to US of UK) kan ir en bluetooth sturen naar apparatuur.
middels IFTTT kun je wel via google home acties geven aan diverse apps, dus uiteindelijk moet het wel kunnen... via een omweg 🙂
Paulvaoon82

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels zijn we drie jaar verder. Is er al verbetering op dit front? Ik heb het nog niet gevonden…

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Paulvaoon82 ik snap je punt maar helaas, daar is nog geen nieuws over. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic