VOGELfotografie

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO: deze video kan niet worden afgespeeld (4113)

Sinds kort kan ik geen livevideo op ZiggoGo meer afspelen op mijn One+ 2. Op mijn tablet Samsung SM-T800 is het geen enkel probleem. De betreffende code (4113) kan ik bij Ziggo nergens vinden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @VOGELfotografie, vervelend dat Ziggo GO niet (meer) werkt op je OnePlus 2.

Foutcode 4113 houdt in dat er al een stream open staat waardoor je geen tweede stream kunt starten.
 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Maar je kan ook even uitloggen even wachten de app goed afsluiten en na 5 minuten de app weer opstarten en inloggen, kijk eens wat er dan gebeurt.

***Aangepast***
VOGELfotografie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Jou tablet draait deze nog op Android 5

Daar kan het probleem liggen.

Maar je kan ook even uitloggen even wachten de app goed afsluiten en na 5 minuten de app weer opstarten en inloggen, kijk eens wat er dan gebeurt.

Mijn tablet werkt op Android 6.0.1 en heeft geen enkel probleem!
VOGELfotografie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Ik heb hier ook een topic gevonden met problemen met Android 5 > https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-stopt-op-android-5-0-35745

En nog wat aanvullende Tablet info gevonden voor je, misschien helpt het je verder

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/updates-voor-allereerste-galaxy-tab-s-2014-en-tab-s2-9-7-2015/

https://www.droidword.com/2018/02/10/update-samsung-galaxy-tab-s-10-5-sm-t800-to-android-7-1-nougat-via-aosp/

Het gaat niet om mijn tablet, maar om de smartphone One A2003 met OxygenOS versie 3.6.1
Daar krijg ik code 4113.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik ga even kijken voor je sorry verkeerd gelezen. Geld wel dezelfde vraag, heb je al uitgelogd en misschien even de Cache legen en weer opnieuw inloggen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @VOGELfotografie, vervelend dat Ziggo GO niet (meer) werkt op je OnePlus 2.

Foutcode 4113 houdt in dat er al een stream open staat waardoor je geen tweede stream kunt starten.
 

VOGELfotografie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mark Ziggo wrote:
Hi VOGELfotografie, vervelend dat Ziggo GO niet (meer) werkt op je OnePlus 2.

Foutcode 4113 houdt in dat er al een stream open staat waardoor je geen tweede stream kunt starten.
Ervaar je bij alle pogingen op je telefoon deze foutmelding of speelt het alleen in sommige gevallen?

Kennelijk was het een tijdelijk iets, vandaag geen hinder meer. Ik hou het in de gaten.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
VOGELfotografie wrote:
Kennelijk was het een tijdelijk iets, vandaag geen hinder meer. Ik hou het in de gaten.

Top, mocht het toch weer mis gaan horen we het wel!
jveenkerupc

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op Ziggo Go lukt het me niet om videobeelden te ontvangen. Het geeft constant de code 4113.
Wie kan me zeggen wat deze foutmelding inhoudt?
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Welkom op de Community, jveenkerupc! Ik heb je reactie verplaatst naar dit bestaande topic. Dit gaat over dezelfde melding. Ik hoop dat je hiermee je antwoord hebt 🙂
AUBERTIJN

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar dit probleem ook op mijn laptop geprobeerd via ziggo go.tv , software update uitgevoerd dit werkt allemaal niet. Zou ik geholpen kunnen worden ?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @AUBERTIJN, welkom hier op de Community. Heb je gecheckt of er niet al een stream openstaat van Ziggo GO? Test eventueel ook eens een andere webbrowser mocht je dat nog niet gedaan hebben. 

Uitgelicht topic