JoostMagHetWete

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGo app... Wat een Drama

Sinds de update van de app enkele maanden geleden is het met de ZiggoGo app op mijn Samsung S9+ een pure ellende. Diverse foutmeldingen, bij zowel het opstarten van de app alsmede tijdens het kijken van En live programma's En programma's gemist.

Meerdere malen met helpdesk gebeld. Diverse toezeggingen gehad dat ik terug gebeld zou worden...

Helaas...

Zeg Ziggo.. Kan dit nou niet anders? Als partner zijnde schaam ik mij om de app te moeten demonstreren, maar luisteren naar de klachten ho maar...

#teleurgesteld
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat uw minder goede werking van de ZiggoGoapp al zolang duurt en als pure ellende wordt ervaren hoort natuurlijk niet. Hij behoort het goed te doen.
Echter mis ik in uw verhaal welke foutmeldingen zich voordoen.
Klachten dienen én kunnen door de klantenservice worden opgelost.
Maar zonder een goede omschrijving van de problemen kunnen zij, noch iemand anders, hier weinig mee.
Ondanks dat, wil ik, als mede klant, een poging wagen:
om te beginnen, verwijder de app en installeer hem opnieuw.
Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, meldt u dit dan hier met een duidelijke omschrijving van de problemen (overdaad schaadt in dit geval niet) die zich voordoen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat uw minder goede werking van de ZiggoGoapp al zolang duurt en als pure ellende wordt ervaren hoort natuurlijk niet. Hij behoort het goed te doen.
Echter mis ik in uw verhaal welke foutmeldingen zich voordoen.
Klachten dienen én kunnen door de klantenservice worden opgelost.
Maar zonder een goede omschrijving van de problemen kunnen zij, noch iemand anders, hier weinig mee.
Ondanks dat, wil ik, als mede klant, een poging wagen:
om te beginnen, verwijder de app en installeer hem opnieuw.
Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, meldt u dit dan hier met een duidelijke omschrijving van de problemen (overdaad schaadt in dit geval niet) die zich voordoen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Wat ook niet zie, is of er gekeken is naar de werking van https://www.ziggogo.tv/
Kan een workaround zijn. Uiteraard moet de App het ook goed doen.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
KBX458 wrote:
Dat uw minder goede werking van de ZiggoGoapp al zolang duurt en als pure ellende wordt ervaren hoort natuurlijk niet. Hij behoort het goed te doen.
Echter mis ik in uw verhaal welke foutmeldingen zich voordoen.
Klachten dienen én kunnen door de klantenservice worden opgelost.
Maar zonder een goede omschrijving van de problemen kunnen zij, noch iemand anders, hier weinig mee.
Ondanks dat, wil ik, als mede klant, een poging wagen:
om te beginnen, verwijder de app en installeer hem opnieuw.
Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, meldt u dit dan hier met een duidelijke omschrijving van de problemen (overdaad schaadt in dit geval niet) die zich voordoen.


Ik sluit me hierbij aan , zo slecht is die app niet anders zouden vele duizenden klanten hetzelfde moeten ervaren en ook mopperen hier in de community.
Natuurlijk zal je genoeg klachten tegen komen maar zelf onderzoek op je eigen foon kan denk ik geen kwaad

Uitgelicht topic