Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes

ZiggoGo app voor IOS werkt niet meer na update ziggo

Vandaag was er een update van de ZiggoGo app voor ios.
Na de update een hele rits met "geen programma gegevens bekend".
Als je (bijvoorbeeld) smiddags om 2 uur de opname's voor savonds wil programmeren, start de app op bij met de verticale balk op de huidige tijd.
Je scrollt naar rechts, (bijvoorbeeld) 20.00 uur. Zodra je dit blok aanklikt, NOS Journaal, scrollt het scherm onmiddellijk weer terug naar de huidige tijd.
Ook zijn de rode rondjes weer verdwenen van al eerder opgenomen programma's. Pas na het aanklikken van een eerder opgenomen programma krijg je de optie "opname wijzigen" ipv opnemen.
Serkan Ziggo Folkert Ziggo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
acoster wrote:
En je bent wel ingelogd in de app?

De app opent bij mij op een homescreen, dan ga ik onderin naar 'TV & Replay', springt de app op 'TV-kijken' en laat de programma's zien die op dat moment te zijn zijn. Dan kan je bovenin kiezen voor 'TV GIDS & REPLAY' en daar akn ik dan naar rechts schuiven en kan ik gewoon de info van de programma's openen. (snapte de uitleg niet in je opening, hoe je de app bedient namelijk).



Ik heb van mijn backup de oude versie terug gezet. Werkt perfect en inderdaad net zoals je beschrijft.

Bekijk in context

5 Reacties 5
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Zojuist ook de update geïnstalleerd, maar ik herken dit probleem niet. Werkt gewoon zoals het zou moeten werken op mijn iPhone..voorzien van de laatste IOS-update.
Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
acoster wrote:
Zojuist ook de update geïnstalleerd, maar ik herken dit probleem niet. Werkt gewoon zoals het zou moeten werken op mijn iPhone..voorzien van de laatste IOS-update.


Snap er niks van, nu op 2 iphone's en 2 ipad's geinstalleerd.....op alle 4 hetzelfde probleem
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
En je bent wel ingelogd in de app?

De app opent bij mij op een homescreen, dan ga ik onderin naar 'TV & Replay', springt de app op 'TV-kijken' en laat de programma's zien die op dat moment te zijn zijn. Dan kan je bovenin kiezen voor 'TV GIDS & REPLAY' en daar akn ik dan naar rechts schuiven en kan ik gewoon de info van de programma's openen. (snapte de uitleg niet in je opening, hoe je de app bedient namelijk).
Peppes
Topicstarter
Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
acoster wrote:
En je bent wel ingelogd in de app?

De app opent bij mij op een homescreen, dan ga ik onderin naar 'TV & Replay', springt de app op 'TV-kijken' en laat de programma's zien die op dat moment te zijn zijn. Dan kan je bovenin kiezen voor 'TV GIDS & REPLAY' en daar akn ik dan naar rechts schuiven en kan ik gewoon de info van de programma's openen. (snapte de uitleg niet in je opening, hoe je de app bedient namelijk).



Ik heb van mijn backup de oude versie terug gezet. Werkt perfect en inderdaad net zoals je beschrijft.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Dan weet ik het verder ook niet ;-). Ik heb versie 2.3.42 (18500) geïnstalleerd overigens.

Wat je nog kan doen is, de app verwijderen, dan opnieuw downloaden vanuit de store. Al is het vreemd dat je het op 4 apparaten hebt.

Uitgelicht topic