jblokland

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGo app via Android auto radio foutmelding -2030 / -2031

Goedemorgen allen, 

Via mijn autoradio XTRONS PX5 heb ik reeds 2 jaar ziggo go en kon via mijn dataverbinding alle zenders die bij mijn abo horen probleemloos bekijken. 

Sinds de laatste updates kan ik geen TV meer in de auto kijken via Ziggo Go. 

Betreft een octacore processor draaiend op Android 9.0

De resolutie is 1024 x 600

Foutmelding -2030 en -2031 gezien

 

Maaruh GEEN BEELD / GEEN TV via deze app in de auto

Iemand een idee / oplossing ? (laatste updates zijn gedownload / oude app gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Niets helpt (so far)

Met vriendelijke groeten,

John

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, bedankt voor 't testen @jblokland

We hebben het probleem in onderzoek en ik heb je voorbeeld doorgezet. Helaas is er geen directe oplossing. In dit topic wordt een workaround besproken, maar ik weet niet zeker hoe haalbaar dat is voor je autoradio. Anders is het even afwachten helaas.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @jblokland, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand gebruik maakt van de ZiggoGo app op deze manier. 
Op welke manier is je autoradio verbonden met het internet? En had je dit topic ook al gezien? 

jblokland
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Gianna,

 

Op mijn smartphone gebruik ik de functie "hotspot" van de telefoon en ik zet mijn "wifi" uit(op de smartphone). (Er zijn bij mijn werk geen wifi sports etc etc) De "data" van Vodafone zet ik aan. Tot voor de laatste updates kon ik dan ook gewoon tv kijken via mijn autoradio. Op de radio zet ik de wifi aan en na het stel te hebben "gepaird” kan ik zoveel internettten op de radio als ik wil. e-mail, spotify, radio van over de gehele wereld etc. etc.  Zodra ik instap met mijn reeds ingestelde telefoon kan ik direct alles doen via internet.

 

Ik het het topic gezien en uitgeprobeerd maar bij mij heeft dit geen effect(so far). Ik blijf dezelfde foutmeldingen krijgen -2030 / -2031 en er verschijnt geen tv beeld. 

 

Met vriendelijke groet,

 

John  

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jblokland,

Helder! We hebben een probleem in onderzoek waarbij het alleen op HD-zenders gebeurt. Wil je eens kijken of een SD-zender hetzelfde vertoont? Family 7 is zo'n SD-zender.

jblokland
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

 

Hedenmorgen geprobeerd. Geen beeld maar ook geen foutmelding bij de sd zender.

 

De menus worden overigens wel getoond met een fotootje van het zenderbeeld. Maar na het aanklikken volgt geen beeld.

 

mvg

 

john

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, bedankt voor 't testen @jblokland

We hebben het probleem in onderzoek en ik heb je voorbeeld doorgezet. Helaas is er geen directe oplossing. In dit topic wordt een workaround besproken, maar ik weet niet zeker hoe haalbaar dat is voor je autoradio. Anders is het even afwachten helaas.

jblokland
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

Bedankt voor het doorzetten. 

Met vriendelijke groet,

John

 

oparinus

Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

De menus worden overigens wel getoond met een fotootje van het zenderbeeld. Maar na het aanklikken volgt geen beeld.

Ik gebruik het met Androidauto en AAmirror en heb het zelfde probleem, wel menu’s en foto’s van programma’s en geluid maar geen beeld.

Overens youtube werkt wel

Heeft iemand een oplossing?

Groetjes,

oparinus

 

Birkovic

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde.probleem; bij mij geeft hij allren ook aan dat ik geen gewone versie van android gebruik. Gek genoeg doet hik het wel vaak als er f1 wedstrijden worden uitgezonden, het fijn zijn als ziggo de app voor alle android toestellen werkend krijgt!

Brulaap

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook. Ik heb een nieuwe autoradio met android 10.
alles in de app werkt zoals het hoort te werken, behalve iets afspelen.
dan idd ook de 2031 foutmelding... opnieuw installen of uit en inloggen geeft nog  steeds hetzelfde probleem..

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Brulaap welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat je jouw eigen topic hebt aangemaakt en laat dit topic dan ook sluiten 🙂

Uitgelicht topic