Vraag

ZiggoGo app via Android auto radio foutmelding -2030 / -2031

• 25 juli 2020
  • 6 reacties
  • 434 keer bekeken

Goedemorgen allen, 

Via mijn autoradio XTRONS PX5 heb ik reeds 2 jaar ziggo go en kon via mijn dataverbinding alle zenders die bij mijn abo horen probleemloos bekijken. 

Sinds de laatste updates kan ik geen TV meer in de auto kijken via Ziggo Go. 

Betreft een octacore processor draaiend op Android 9.0

De resolutie is 1024 x 600

Foutmelding -2030 en -2031 gezien

Maaruh GEEN BEELD / GEEN TV via deze app in de auto

Iemand een idee / oplossing ? (laatste updates zijn gedownload / oude app gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Niets helpt (so far)

Met vriendelijke groeten,

John

6 Reacties

Goedemiddag @jblokland, welkom op de Community! :blush:

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand gebruik maakt van de ZiggoGo app op deze manier. 
Op welke manier is je autoradio verbonden met het internet? En had je dit topic ook al gezien? 

Hallo Gianna,

Op mijn smartphone gebruik ik de functie "hotspot" van de telefoon en ik zet mijn "wifi" uit(op de smartphone). (Er zijn bij mijn werk geen wifi sports etc etc) De "data" van Vodafone zet ik aan. Tot voor de laatste updates kon ik dan ook gewoon tv kijken via mijn autoradio. Op de radio zet ik de wifi aan en na het stel te hebben "gepaird” kan ik zoveel internettten op de radio als ik wil. e-mail, spotify, radio van over de gehele wereld etc. etc.  Zodra ik instap met mijn reeds ingestelde telefoon kan ik direct alles doen via internet.

Ik het het topic gezien en uitgeprobeerd maar bij mij heeft dit geen effect(so far). Ik blijf dezelfde foutmeldingen krijgen -2030 / -2031 en er verschijnt geen tv beeld. 

Met vriendelijke groet,

John  

Hi @jblokland,

Helder! We hebben een probleem in onderzoek waarbij het alleen op HD-zenders gebeurt. Wil je eens kijken of een SD-zender hetzelfde vertoont? Family 7 is zo'n SD-zender.

Hi Alex,

Hedenmorgen geprobeerd. Geen beeld maar ook geen foutmelding bij de sd zender.

De menus worden overigens wel getoond met een fotootje van het zenderbeeld. Maar na het aanklikken volgt geen beeld.

mvg

john

Helder, bedankt voor 't testen @jblokland

We hebben het probleem in onderzoek en ik heb je voorbeeld doorgezet. Helaas is er geen directe oplossing. In dit topic wordt een workaround besproken, maar ik weet niet zeker hoe haalbaar dat is voor je autoradio. Anders is het even afwachten helaas.

Hi Alex,

Bedankt voor het doorzetten. 

Met vriendelijke groet,

John

Reageer