Rene1969

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ZiggoGo app op Ipad: live kijken ; niet beschikbaar

ik keek altijd op mijn IPad Air2 naar de Ziggo go app.

Van het ene moment  kan ik niet meer LIVE kijken [Niet beschikbaar/Deze video kan niet worden afgespeeld].

START VANAF HET BEGIN werkt wel gewoon.

 

Wat werkt wel:

Ziggo go op de Android: Smartphone en tablets zowel LIVE als START VANAF BEGIN

IPAD AIR2 (IPADOS 14.1): START VANAF BEGIN

INTERNET werkt gewoon 

Account werkt goed (anders zou ziggo go app op de android clients niet werken).

 

Wat heb ik geprobeerd:

reset ipad

opnieuw app installeren

klantenservice Ziggo (maar die weten nooit iets en verwijzen naar de community) 

op de coax heb ik ook gewoon signaal (maar wie kijkt er nog gewoon naar een TV :))

 

herkent iemand dit of heeft iemand een tip/idee?

19 Reacties 19
Ries00001

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik herken het probleem. Alles opnieuw geïnstalleerd (nadat iPad was geupdate) en nog steeds niks

 

Pk9

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Rene1969 wrote:

ik keek altijd op mijn IPad Air2 naar de Ziggo go app.

Van het ene moment  kan ik niet meer LIVE kijken [Niet beschikbaar/Deze video kan niet worden afgespeeld].

START VANAF HET BEGIN werkt wel gewoon.

 

Wat werkt wel:

Ziggo go op de Android: Smartphone en tablets zowel LIVE als START VANAF BEGIN

IPAD AIR2 (IPADOS 14.1): START VANAF BEGIN

INTERNET werkt gewoon 

Account werkt goed (anders zou ziggo go app op de android clients niet werken).

 

Wat heb ik geprobeerd:

reset ipad

opnieuw app installeren

klantenservice Ziggo (maar die weten nooit iets en verwijzen naar de community) 

op de coax heb ik ook gewoon signaal (maar wie kijkt er nog gewoon naar een TV :))

 

herkent iemand dit of heeft iemand een tip/idee?

Ik heb hetzelfde probleem. En je wordt door (ziggo en Apple) van het kastje naar de muur gestuurd. 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedenavond @Rene1969

Sorry voor de late reactie. Ik begrijp dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren! Speelt het momenteel nog steeds? 
Zo ja, welke software versie hebben jullie geïnstalleerd staan op de Apple apparatuur? En welke versie van de ZiggoGo app?
 

Rene1969
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas nog niet opgelost. 

Ik gebruik apple ipad air 2

IpadOS 14.1. Laatste versie dus.

ZiggoApp 2.3.54 (21900)

 

Pk9

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelfs bij een nieuwe iPad werkt het niet

Pk9

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En ziggo blijft verdacht stil.  En daar betaal je elke maand voor!!!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Ik ben op onderzoek uit gegaan en helaas heeft het probleem wat jullie ervaren te maken met een algemeen issue aan onze kant. We zijn druk bezig met de oplossing van dit probleem en kunnen jullie hulp daarbij goed gebruiken. Het zou daarom top zijn als jullie onderstaand in kunnen vullen dan zet dit als voorbeeld door. 

- Klantnummer: Deze vul ik in
- Gebruikersnaam Ziggo Go: Deze vul ik in
- Startdatum van het probleem:
- Exacte foutmelding:
- Recente veranderingen (zoals verandering qua melding of sofware updates van je apparaat):

Maara

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mariska Ziggo wrote:

Ik ben op onderzoek uit gegaan en helaas heeft het probleem wat jullie ervaren te maken met een algemeen issue aan onze kant. We zijn druk bezig met de oplossing van dit probleem en kunnen jullie hulp daarbij goed gebruiken. Het zou daarom top zijn als jullie onderstaand in kunnen vullen dan zet dit als voorbeeld door. 

- Klantnummer: Deze vul ik in
- Gebruikersnaam Ziggo Go: Deze vul ik in
- Startdatum van het probleem:
- Exacte foutmelding:
- Recente veranderingen (zoals verandering qua melding of sofware updates van je apparaat):

Hallo,

Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb nog steeds dit probleem op mijn iPad.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Maara Helaas is dit probleem nog niet opgelost en werken wij hard aan een oplossing. Met een nieuwe update zal het structureel opgelost worden. Op dit moment is het probleem tijdelijk op te lossen
door uit te loggen uit Ziggo Go en daarna weer in te loggen.​​​​​​​

Mirameisje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

opnieuw inloggen helpt niet. Ik heb het opgelost door een oude Ipad2 met IOS 10.3.3 speciaal te gebruiken voor streamen via Apple tv. Het werkt dan nog alleen met “live kijken”. Op de beide nieuwe Ipads en Iphone werkt de app absoluut niet. Ik woon het grootste gedeelte van het jaar in Spanje en gebruik nu noodgedwongen veel NLZiet. Ik heb hier sinds begin 2020 al zoveel energie in gestopt, heb de hoop opgegeven.

kjdkraker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem op iPhone 12, iOS 14.2.1, Ziggo Go 2.3.57

Op de iPad (6e generatie, iOS 14.2, Ziggo Go 2.3.55) geen probleem.

Nalak

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

hier ook : gloednieuwe Ipad 2020 IOS 14.2.1 , ziggo app eraf gehaald opnieuw opgezet , nieuw ingelogd werkt niet . @Ziggo Oude Ipad werkt wel Wat is status om dit op te lossen ?

Linksback

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik Ben nieuwe abonnee en heb zelfde probleem met ziggo nu app op iPad Pro (2e generatie).  Video niet beschikbaar voor live tv.  En Zie dat dit al een maand speelt!!!

 

zit ik nu bij de verkeerde ?

 

 

AnnaCoenders

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier zitten we ook al een maand met hetzelfde probleem op de iPad iOS 14.2

😞 

 

Nalak

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Paul Ziggo dat opnieuw inloggen werkt dus niet 😞 

Wanneer is die update er ?

 

zoveelste teleurstelling met Ziggo oa na debacle met de player waar we noodgedwongen over moesten naar andere browser 

Wimmyrna

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook bij ons : nieuwe I Pad Air, uiteraard laatste updates, daarnaast Ziggo app verwijderd en weer geïnstalleerd ….je raadt het al: live TV niet mogelijk! Het is toch te gek dat een firma als Ziggo zolang al op de hoogte is van dit euvel en geen passende oplossing biedt!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@ All

 

De Ziggo Go app op de Ipad even uitloggen, paar minuten wachten en eventueel je Apple Device opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw inloggen, dan zou de Ziggo Go App weer moeten werken.

 

 

Wimmyrna

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Dave….uiteraard allang geprobeerd, maar helaas…. Merkwaardig overigens dat iPhone 12 ( nieuw) wel Ziggo Go weergeeft!  Dus mijns inziens ligt de bal bij Ziggo! ( ACTIE graag Ziggo!)

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Wimmyrna  iPhone 12 zou wel moeten werken als je de App hebt geïnstalleerd.

 

Hebben jullie wel de juiste Ziggo Go App ? 

Uitgelicht topic