Vraag

ZiggoGo app op Ipad: live kijken ; niet beschikbaar

  • 22 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 300 keer bekeken

ik keek altijd op mijn IPad Air2 naar de Ziggo go app.

Van het ene moment  kan ik niet meer LIVE kijken [Niet beschikbaar/Deze video kan niet worden afgespeeld].

START VANAF HET BEGIN werkt wel gewoon.

 

Wat werkt wel:

Ziggo go op de Android: Smartphone en tablets zowel LIVE als START VANAF BEGIN

IPAD AIR2 (IPADOS 14.1): START VANAF BEGIN

INTERNET werkt gewoon 

Account werkt goed (anders zou ziggo go app op de android clients niet werken).

 

Wat heb ik geprobeerd:

reset ipad

opnieuw app installeren

klantenservice Ziggo (maar die weten nooit iets en verwijzen naar de community) 

op de coax heb ik ook gewoon signaal (maar wie kijkt er nog gewoon naar een TV :))

 

herkent iemand dit of heeft iemand een tip/idee?


8 Reacties

Ik herken het probleem. Alles opnieuw geïnstalleerd (nadat iPad was geupdate) en nog steeds niks

 

ik keek altijd op mijn IPad Air2 naar de Ziggo go app.

Van het ene moment  kan ik niet meer LIVE kijken [Niet beschikbaar/Deze video kan niet worden afgespeeld].

START VANAF HET BEGIN werkt wel gewoon.

 

Wat werkt wel:

Ziggo go op de Android: Smartphone en tablets zowel LIVE als START VANAF BEGIN

IPAD AIR2 (IPADOS 14.1): START VANAF BEGIN

INTERNET werkt gewoon 

Account werkt goed (anders zou ziggo go app op de android clients niet werken).

 

Wat heb ik geprobeerd:

reset ipad

opnieuw app installeren

klantenservice Ziggo (maar die weten nooit iets en verwijzen naar de community) 

op de coax heb ik ook gewoon signaal (maar wie kijkt er nog gewoon naar een TV :))

 

herkent iemand dit of heeft iemand een tip/idee?

Ik heb hetzelfde probleem. En je wordt door (ziggo en Apple) van het kastje naar de muur gestuurd. 

Goedenavond @Rene1969

Sorry voor de late reactie. Ik begrijp dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren! Speelt het momenteel nog steeds? 
Zo ja, welke software versie hebben jullie geïnstalleerd staan op de Apple apparatuur? En welke versie van de ZiggoGo app?
 

Helaas nog niet opgelost. 

Ik gebruik apple ipad air 2

IpadOS 14.1. Laatste versie dus.

ZiggoApp 2.3.54 (21900)

 

Zelfs bij een nieuwe iPad werkt het niet

En ziggo blijft verdacht stil.  En daar betaal je elke maand voor!!!

Ik ben op onderzoek uit gegaan en helaas heeft het probleem wat jullie ervaren te maken met een algemeen issue aan onze kant. We zijn druk bezig met de oplossing van dit probleem en kunnen jullie hulp daarbij goed gebruiken. Het zou daarom top zijn als jullie onderstaand in kunnen vullen dan zet dit als voorbeeld door. 

- Klantnummer: Deze vul ik in
- Gebruikersnaam Ziggo Go: Deze vul ik in
- Startdatum van het probleem:
- Exacte foutmelding:
- Recente veranderingen (zoals verandering qua melding of sofware updates van je apparaat):

Ik ben op onderzoek uit gegaan en helaas heeft het probleem wat jullie ervaren te maken met een algemeen issue aan onze kant. We zijn druk bezig met de oplossing van dit probleem en kunnen jullie hulp daarbij goed gebruiken. Het zou daarom top zijn als jullie onderstaand in kunnen vullen dan zet dit als voorbeeld door. 

- Klantnummer: Deze vul ik in
- Gebruikersnaam Ziggo Go: Deze vul ik in
- Startdatum van het probleem:
- Exacte foutmelding:
- Recente veranderingen (zoals verandering qua melding of sofware updates van je apparaat):

Hallo,

Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb nog steeds dit probleem op mijn iPad.

Reageer