Heb een gloednieuwe laptop met Windows 10. Speedtest: downloadsnelheid 225.4 Mbit.
In de browser Microsoft Edge krijg ik schokkende beelden met stotterend geluid. In Firefox krijg ik stilstaande beelden, die na een paar seconden verspringen met vloeiend geluid.
Heb de app gedownload voor Windows 10. Gisteren deed hij het nog (en goed), maar vandaag start hij niet meer op.
Over de ellende in welke browser dan ook op mijn linux pc (waarop ZiggoGo het tot januari altijd perfect gedaan heeft) hoef ik niets meer te schrijven. Daar heb ik op dit forum al genoeg over gelezen.
Merkwaardig genoeg werkt de ZiggoGo app op mijn smartphone wel. Maar tv kijken op je smartphone is voor noodgevallen i.v.m. de afmetingen van het scherm.
Ik lees op dit forum meer problemen met ZiggoGo, zowel in browsers als in de app onder Windows 10 om over de browsers onder linux maar te zwijgen. En dit is kennelijk bijna de hele maand januari al aan de gang.
Graag zou ik de oplossingen zien. Het is geen kwestie van ondersteuning van welk besturingssysteem dan ook. Het is een technisch probleem in ZiggoGo.