e.voerman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZiggoGo-app in Windows 10 start niet meer op en in browsers werkt het niet

Heb een gloednieuwe laptop met Windows 10. Speedtest: downloadsnelheid 225.4 Mbit.

In de browser Microsoft Edge krijg ik schokkende beelden met stotterend geluid. In Firefox krijg ik stilstaande beelden, die na een paar seconden verspringen met vloeiend geluid.

Heb de app gedownload voor Windows 10. Gisteren deed hij het nog (en goed), maar vandaag start hij niet meer op.

Over de ellende in welke browser dan ook op mijn linux pc (waarop ZiggoGo het tot januari altijd perfect gedaan heeft) hoef ik niets meer te schrijven. Daar heb ik op dit forum al genoeg over gelezen.

Merkwaardig genoeg werkt de ZiggoGo app op mijn smartphone wel. Maar tv kijken op je smartphone is voor noodgevallen i.v.m. de afmetingen van het scherm.

Ik lees op dit forum meer problemen met ZiggoGo, zowel in browsers als in de app onder Windows 10 om over de browsers onder linux maar te zwijgen. En dit is kennelijk bijna de hele maand januari al aan de gang.

Graag zou ik de oplossingen zien. Het is geen kwestie van ondersteuning van welk besturingssysteem dan ook. Het is een technisch probleem in ZiggoGo.

 

4 Reacties 4
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hoi @e.voerman ,

 

Welke versie van de app heb je in gebruik ? Mijn werkende app is versie 2.13.0.0:

 

 

Vreemd genoeg, als in ik heb het niet eerder gezien, noemt de app zich HorizonGo ??

 

 

Welke versie van Windows heb je in gebruik ?

 

 

ZiggoGo app start prima op, en werkt verder goed ….

Rodin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Versie 2.13.0.0. En opnieuw instellen via “Instellingen” van Windows werkt soms wel

Rodin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En als de ZiggoGo app in Windows 10 dan wel een keer werkt, dan is het geluid niet synchroon met de  beelden. Het geluid is dan echt enkele minuten verder.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Al geprobeerd via deze link?

Uitgelicht topic