1
Vraag
2
Reageer en help mee
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ziggo werkt aan app voor Android TV en Apple TV

Goed nieuws voor veel van de gebruikers. Echt super geweldig!
1) http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-werkt-aan-app-voor-android-tv-en-apple-tv/
2) https://www.iculture.nl/nieuws/ziggo-werkt-apple-tv-app/

Ziggo zegt alleen wel: We zijn er mee bezig, maar kunnen nog geen concrete planning daarvoor geven.
23 Reacties 23
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Daarom kan dit nog JAREN duren... dus denk niet dat dit snel aanwezig is.
Wat Ziggo qua development betreft gaat dat wel langzaam.
EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Je weet het niet, blijf er positief over.
Men had het twee weken geleden ook al over opnemen via de Ziggo Go app en ook daarin afspelen. Wie weet gaan ze dit combineren. Dat zou natuurlijk geweldig zijn, geen Mediabox XL meer nodig. Zeker met de nieuwe Apple TV met opslag ruimte. Kijk er wel naar uit hoor!
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Ik kijk er ook naar uit hoor.. ze mogen het wat mij betreft zelfs belasten als 'decoder' prijs....
Barrykerdijk

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zou ziggo op deze topic kunnen reageren over het termijn waarop deze app gelanceerd gaat worden?
EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Barrykerdijk wrote:
Zou ziggo op deze topic kunnen reageren over het termijn waarop deze app gelanceerd gaat worden?
Daar heb ik in mijn topic al een antwoord op gegeven:
Ziggo zegt alleen wel: We zijn er mee bezig, maar kunnen nog geen concrete planning daarvoor geven.

Antwoord lijkt me dan duidelijk :blush: :wink:
Michel87

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat grappig is, Tmobile komt ermee, NLZiet komt er mee, KPN Play schijnt er mee te komen..

Dan zal Ziggo misschien ook wel vaart maken, dit kost ze immers klanten.
Ik neem nu alleen internet van ze af, TV zou ik zelfs extra voor betalen mits het goed werkt op een ATV.
AnZo

Level 4
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Apps via Android TV kijkt heerlijk weg, is m'n ervaring inmiddels.
ypehille

Level 5
  • 68Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
Vandaag de béta van NL Ziet op de atv gezet. Lijkt mooi te werken en simpele in gebruik
AnZo

Level 4
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
De roze/zwarte vormgeving is al wat maanden in gebruik bij NLziet op Android TV. Helaas hebben ze bij de Philips televisies het probleem dat het ondemand deel van KIJK niet werkt. Heb nu al een maand een ticket uitstaan bij NLziet hiervoor.
joho500

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat Ziggo Go niet werkt op Android TV kan voor mij een reden worden om mijn abonnement bij Ziggo op te zeggen. Of in ieder geval mij TV-gedeelte. Zonde dat Ziggo wederom zo laat is met het ontwikkelen van een app.
AnZo

Level 4
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb van ontwikkelaars begrepen dat de stap van bestaande smartphone en tablet apps het geen hogere wiskunde is om er een tv app van te maken. Het zijn vooral de afwijkende specificaties van tv fabrikanten als Philips en Sony die roet in het eten gooien.
Sling

Level 1
  • 181Posts
  • 0Oplossingen
  • 61Likes
Net testperiode van de app NLZiet afgesloten. Uitgebreid deel genomen aan het testpanel. Vanaf de start veel belangstelling en gebruikers. De app is in februari aangekondigd en is nu voor iedereen beschikbaar in de app-store. Ik kijk nu iedere dag via de app naar de Nederlandse TV. Ziggo pas op! het enige wat de gebruiker nu nodig heeft is een goede internetverbinding.
Met de apps op de AppleTV zoals Netflix, Plex, NLZiet heeft de TV-kijker alles wat hij nodig heeft.
Daarnaast biedt de AppleTV stabiliteit, snelheid, continuïteit. Ziggo kom op met de Ziggo app voor de AppleTV. Ik stel mij graag beschikbaar als tester.
EnergieBoy
Topicstarter
Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi Sling,
Ziggo pas op... Ik denk dat dit een te strenge waarschuwing is.
NLZiet kost wel 7,95 per maand! Daar krijg je maar 12 zenders voor om naar te kijken. Best een hoop geld, als je het mij vraagt. Alles is toch ook terug te zien via Replay TV en dat werkt ook goed. Verwacht toch wel dat Ziggo binnenkort voor Apple TV beschikbaar zal zijn. Ik weet het niet hoor, maar dat denk ik wel.

En natuurlijk is het als tester altijd leuk, dan is het gratis en willen mensen wel. Maar daarna moet je toch betalen en blijft toch best een hoop geld als je al bij Ziggo alles krijgt wat nodig is.
Sling

Level 1
  • 181Posts
  • 0Oplossingen
  • 61Likes
Reactie voor alle gebruikers die problemen hebben om apps werkbaar te krijgen op hun TV. De app-store van de TV-fabrikanten zijn slechts lokkertjes. Geen enkele TV-fabrikant geeft Echte ondersteuning. Zodra er een nieuw type TV uitkomt concentreert alles zich daarop.
Wil je gebruik maken van apps zoals Netflix, Plex, NLZiet, Videoland, Pathé, games, enz.enz. Mijn advies verdiep je eens in de aanschaf van een Apple TV 4K.
Sling

Level 1
  • 181Posts
  • 0Oplossingen
  • 61Likes
EnergieBoy wrote:
Hi Sling,
Ziggo pas op... Ik denk dat dit een te strenge waarschuwing is.
NLZiet kost wel 7,95 per maand! Daar krijg je maar 12 zenders voor om naar te kijken. Best een hoop geld, als je het mij vraagt. Alles is toch ook terug te zien via Replay TV en dat werkt ook goed. Verwacht toch wel dat Ziggo binnenkort voor Apple TV beschikbaar zal zijn. Ik weet het niet hoor, maar dat denk ik wel.

En natuurlijk is het als tester altijd leuk, dan is het gratis en willen mensen wel. Maar daarna moet je toch betalen en blijft toch best een hoop geld als je al bij Ziggo alles krijgt wat nodig is.

Klopt. Ik heb een abonnement afgesloten, kon er naast Netflix ook nog wel bij :grinning: Voor mijn situatie CI+ gebruiker niet van mediabox de beste oplossing. Vandaar mijn stelling je hebt alleen nog maar een goede internetverbinding nodig.
En klopt NLZiet biedt alleen de NLzenders aan. Vandaar kom op Ziggo met de app voor de AppleTV.
ptrv

Level 5
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in de zo snel mogelijke uitrol van een Ziggo Apple TV app. En liefst zodanig dat we dan ook nog even het wereldkampioenschap voetbal in 4K UHD kunnen kijken.
andredewaard

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zal Ziggo werken aan de nieuwe functie in de TV app van de AppleTV voor live tv? Waar Apple zelf van heeft gezegd dat Canal+ daar wel mee gaat samenwerken.

Als er een beta komt meldt ik me graag aan als tester.
ptrv

Level 5
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
andredewaard wrote:

Als er een beta komt meldt ik me graag aan als tester.


+1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74991Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
andredewaard wrote:
Zal Ziggo werken aan de nieuwe functie in de TV app van de AppleTV voor live tv? Waar Apple zelf van heeft gezegd dat Canal+ daar wel mee gaat samenwerken.

Als er een beta komt meldt ik me graag aan als tester.


ptrv wrote:
andredewaard wrote:

Als er een beta komt meldt ik me graag aan als tester.


+1


Niet alle tests komen in dit topic of onderstaand topic te staan en niet altijd worden er in dit forum openbaar testers gevraagd.
Wil je mee testen geef je dan op voor het klantpanel, meer info in dit topic: https://community.ziggo.nl/aankomende-testen-149/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

Als je een uitnodiging krijgt voor een andere test vanuit het klantpanel, waar je niet aan deel wilt nemen, hoef je niet te reageren en is het wachten op een test waar je wel in geïnteresseerd bent.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic